Lodówka pod zabudowę - Amica czy Elektrolux ?

1. Data: 2005-07-12 22:46:51

Temat: Lodówka pod zabudowę - Amica czy Elektrolux ?
Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dokładniej rzecz biorąc Amica ACZ3702ZPA
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=45
czy Elektrolux ERN 2925 http://www.electrolux.pl/node93.asp?ProdID=24532

właściwie to pod każdym względem prawie takie same,
Moje dodatkowe pytania
Czy Amica produkuje naprawdę dobre i niezawodne lodówki , a Elektrolux
specjalizuje się także w lodówkach ?

2. Data: 2005-07-13 05:24:33

Temat: Re: Lodówka pod zabudowę - Amica czy Elektrolux ?
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moje dodatkowe pytania
> Czy Amica produkuje naprawdę dobre i niezawodne lodówki , a Elektrolux

Badanie robisz ??
dla kogo??
wiela ci zapłacili??

M.

3. Data: 2005-07-13 06:12:00

Od: "Duzy Mis" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Amica produkuje naprawdę dobre i niezawodne lodówki , a Elektrolux
> specjalizuje się także w lodówkach ?

NTG

4. Data: 2005-07-13 07:40:18

Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

robię badanie - dla siebie , bo stoję przed wyborem do własnej kuchni
jeśli nie na temat to na jaką grupę to wrzucić ? agd, sprzęt itp nie ma
takiej
Kuba

5. Data: 2005-07-13 07:58:35

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a):
> robię badanie - dla siebie , bo stoję przed wyborem do własnej kuchni
> jeśli nie na temat to na jaką grupę to wrzucić ? agd, sprzęt itp nie ma
> takiej
> Kuba

Jest pl.rec.dom.
IMO można na pl.rec.kuchnia pytać o lodówki czy mikrofale, a nawet
zmywarki, ale pytanie w wątku wyżej o odkurzacz jest już mocno naciągane ;).
--
Ania

6. Data: 2005-07-13 08:02:34

Od: Duzy Mis <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli nie na temat to na jaką grupę to wrzucić ? agd, sprzęt itp nie ma
> takiej

nie ma takiej ??
a może raczej: "nie chce mi sie poszukać"

PL.REC.DOM

tam też są ludzie, którzy stoją przed tym "strasznym" wyborem
a może daj ogłoszenie matrymonialne do prasy, radia i telewizji
w stylu "Poznam sympatycznego pracownika produkcji AMICA i ELEKTROLUX
celem niezobowiązującej dyskusji na temat wyższości Świąt Wielkiej Nocy
nad Świętami Bożego Narodzenia"

Duży Miś co kupił lodówke bez badań opini publicznej

7. Data: 2005-07-13 08:21:42

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mamy lodówke Amika zabudowana. Jestem zadowolona, a miałam tak dobrego
fachowca,ze zrobiła mi jeszcze dodatkowo szuflade pod lodówka.
jak chcesz wiecej info i jak to wyglada napisz na emial
j...@w...pl

prześle jakaś fotke lodówki zabudownaej
Joa

8. Data: 2005-07-13 08:43:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <db1h9g$l0m$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Kuba" <q...@w...pl>
wrote:

> a dokładniej rzecz biorąc Amica ACZ3702ZPA
> http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=45
> czy Elektrolux ERN 2925 http://www.electrolux.pl/node93.asp?ProdID=24532
>
> właściwie to pod każdym względem prawie takie same,

Z pewnością nie są. ;-)

> Moje dodatkowe pytania
> Czy Amica produkuje naprawdę dobre i niezawodne lodówki ,

Penie tak, dlaczego nie?

> a Elektrolux
> specjalizuje się także w lodówkach ?

Elektrolux specjalizuje się w lodówkach, jak najbardziej. Moje
doświadczenie osobiste, a także znajomych, wskazuje, że lodówki
Elektroluksa są nie do zdarcia.

Władysław

9. Data: 2005-07-13 08:49:07

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a):

> Moje dodatkowe pytania
> Czy Amica produkuje naprawdę dobre i niezawodne lodówki , a Elektrolux
> specjalizuje się także w lodówkach ?

Ja mam lodówkę Amica i nie narzekam, natomiast nie są one niezawodne, bo
znajomym właśnie padła (po 5-6 latach). Jako kolejną lodówkę wybrali
Elektrolux.
--
Ania

10. Data: 2005-07-13 18:57:57

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <q...@w...pl> wrote in message
> [...]
>w razie awarii jestes zdany tylko na autoryzowany serwis, nikt inny sie nie
>podejmie. W Krakowie za sam przyjazd serwisanta placi sie 60 zl.
Anna

Proszę o pomoc w wyborze dobrego odkurzacza
Prośba o przepisy bezglutenowe i bezmleczne
maslo orzechowe
co jeszcze mozna zrobic z cukini
czyszczenie kuchenki przypalonej - czym?