Lodówki

1. Data: 2004-12-08 09:37:08

Temat: Lodówki
Od: Marcin Zarębski <marcinz1980"SPAM"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zamiar kupić lodówkę. Moge przeznaczyć do 2400 zł na jej zakup i moje pytanie
brzmi następująco: jakich firm sie wystrzegać a jakie proponujecie. Chciałem kupić
Ariston ale wiele osób odradza mi tą firmę (ponoć są bardzo awaryjne). Zastanawiam
się na Gorenje. Jedynym warunkiem jest to ze musi mieć zamrażalnik na dole. Czy
moglibyście mi coś polecić dobrego w tej cenie ?

--
Pozdrawiam Marcin Zarębski
http://republika.pl/smieszne_lowicz/

1. Data: 2004-12-08 09:50:34

Temat: Re: Lodówki
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
?

*********

Było już o tym parę razy, sama się wypowiadałam - zdecydowanie polecam
electrolux.
Za 2 tys. kupilismy electroluxa ( w sierpniu) - 200cm wysokosci, zamrażarka
na dole, 2 agregaty, cichutko pracuje, latwa do mycia, i juz teraz widze po
rachunkach za prąd ze zuzywa go zdecydowanie mniej niz poprzednia.
Jak sobie w googlach
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&g
roup=pl.rec.kuchnia
wpiszesz 'lodówka', to znajdziesz nasze dyskusje o tym urzadzeniu.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-12-08 09:58:35

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić lodówkę.

pl.rec.dom

1. Data: 2004-12-09 08:37:03

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiscie polecam lodówkii LG. te z systemem no frost.
nie zauwazyłam żeby jakos szczególnie głosno burczała, jedzenie sie nie
oślizguje, w najgorszym razie jak o czyms zapomnisz to sie zasuszy czy jak
mówi mój mąż zliofilizuje:). Jedyna wada lodówek no frost jest to że żywność
trzeba trzymać w pojemnikach żeby nie traciła wody -jak wyżej.zawsze mamy
problemy co jest w którym. Ale za to np warzywa w dolnym pojemniku sa świeże
baaardzo długo.
a jesli chodzi o funkcjonalność to radzę bez względu na model stań sobie
przy takiej lodówce i pomysl jak duze naczynia i gdzie trzymasz. spróbuj
powyjmować półki ułozyć je po swojemu, bo potem nagle może sie okazać że np.
szlak cie trafi przy myciu bo wyjęcie półek to koszmar. to samo jest z
pojemnikami w zamrażarce. Aha i jeszcze jedno porównanie. Moim zdaniem półki
w tych starszych lodówkach te zprętów sa znacznie lepsze niz te nowoczesne
plastikowe lub szklane

--
Kasia- Rzeszów

1. Data: 2004-12-09 21:17:19

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> powyjmować półki ułozyć je po swojemu, bo potem nagle może sie okazać że
> np.
> szlak cie trafi przy myciu bo wyjęcie półek to koszmar. to samo jest z
> pojemnikami w zamrażarce.

Jeszcze jestem przed zakupem nowej lodowki. Mam wybrana - Electroluxa...
Moze moje pytanie wyda sie trywialne, ale jestem ciekawa jak czestego mycia
i rozmrazania wymaga taka nowoczesna lodowka (?) Nie cierpie mycia lodowki i
spodziewam sie, ze nie tak czesto jak ja musze myc moja staruszke;)

...I dlaczego wyjecie tych polek, to koszmar?

>Aha i jeszcze jedno porównanie. Moim zdaniem półki
> w tych starszych lodówkach te zprętów sa znacznie lepsze niz te nowoczesne
> plastikowe lub szklane

Dlaczego? Pod jakim wzdgledem?

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-12-10 00:00:45

Od: "mustela" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i rozmrazania wymaga taka nowoczesna lodowka (?) Nie cierpie mycia lodowki i
> spodziewam sie, ze nie tak czesto jak ja musze myc moja staruszke;)

Moją rozmrażam statystycznie do 7-8 miesićy, to zabawa na 20 góra 30 minut,
myje się szybko, problem jest tylko z naczynkiem na skraplająca się wode,
które ulokowali na silniku całkiem z tyłu :/
Dużą wadą jest też plastikowy wężyk, który odprowadza wode do tego
pojemniczka, chyba raz wleciał tam sok z wisni i mam wsciekle czerwony węzyk :(

> ...I dlaczego wyjecie tych polek, to koszmar?

W niektórych tak jest, sa nawet modele w których wyjęcie półki graniczy z
cudem.

> Dlaczego? Pod jakim wzdgledem?

Bardzo się rysują.
Po roku używania niektóre sa już nieźle starte.
Zawsze mam stracha, że moge taka półke zbić pod ciężarem garnka np. z zupą czy
bigosem.
W starej lodówce lubiłam po prostu brutalnie wrzucać niektóre rzeczy, teraz
musze się pilnowac, bo mocniejsze stuknięcie litrowym słojem moze się skończyć
nieciekawie.
Drugi minus to obramówka plastikowa, wczoraj dostawałam palpitacji serca
podczas czyszczenia tego szajstwa, zaszło pod spód troche krwi z serc, półke
musiałam moczyć aż do skutku.

Duży plus to dość duży zamrażalnik na dole i własciwa lodówka u góry (mam
zwierzaki, które z przyjemnością wejda do lodówki)

Mam Whirpoola (jak sie to pisze?) dość cicha, estetyczna, pojemna, kosztowała
1.600zł.

P.S Wreszcie mam swoją półke do robienia kostek lodu, moje to, nie oddam :D:D:D

1. Data: 2004-12-10 01:24:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mustela" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> Moją rozmrażam statystycznie do 7-8 miesićy, to zabawa na 20 góra 30
> minut,
> myje się szybko,

Toooo rozumiem:))) Z moja sie mecze co 1-2 m-ce przez pol dnia:(

> [...]
> Dużą wadą jest też plastikowy wężyk, który odprowadza wode do tego
> pojemniczka, chyba raz wleciał tam sok z wisni i mam wsciekle czerwony

Nie wiem jak to rozwiazali w Elektroluksie. Lepiej, zeby bylo b/problemow.

> Zawsze mam stracha, że moge taka półke zbić pod ciężarem garnka np. z zupą
> czy
> bigosem.

W sumie tez mialam takie odczucie ogladajac lodowki w sklepach...

> W starej lodówce lubiłam po prostu brutalnie wrzucać niektóre rzeczy,

Dokladnie. Tez tak robie;)

>teraz musze się pilnowac, bo mocniejsze stuknięcie litrowym słojem moze
>się skończyć
> nieciekawie.

No tak...cos za cos...

1. Data: 2004-12-10 11:01:03

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i rozmrazania wymaga taka nowoczesna lodowka (?) Nie cierpie mycia lodowki
> spodziewam sie, ze nie tak czesto jak ja musze myc moja staruszke;)

wedle instrukcji electroluxa nalezy myc 1 raz w m-cu - chlodziarkę znaczy,
ale ja myję ją wtedy, kiedy widzę, ze trzeba. Samo mycie to chwila, więcej
czasu zajmuje wyjęcie produktów i ich ponowne ustawienie.

> ...I dlaczego wyjecie tych polek, to koszmar?

ja w swojej lodówce nie mam problemu z wyjęciem półki jesli jest taka
potrzeba.

> Dlaczego? Pod jakim wzdgledem?

nie wiem... ja wole te jednolite półki, na tych z prętów małe pojemniki mogą
się wywracać.
w electroluxie pólki są szklane, ale to jakies odporne szkło, poki co nie
widzę sladów porysowania, poza tym zdarza mi się stawiac cięzkie rzeczy (np.
cały gar zupy) i stoją bezpiecznie, w instrukcji jest podane ile polka moze
udzwignąc i to jest naprawdę sporo (nie pamiętam dokładnie, musiałabym
zajrzec do instrukcji, ale jest to zdecydowanie wiecej niz się stawia)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-12-10 20:06:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> udzwignąc i to jest naprawdę sporo (nie pamiętam dokładnie, musiałabym
> zajrzec do instrukcji, ale jest to zdecydowanie wiecej niz się stawia)

To mnie uspokoilas:)

1. Data: 2004-12-10 20:40:38

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Aha i jeszcze jedno porównanie. Moim zdaniem półki
> w tych starszych lodówkach te zprętów sa znacznie lepsze niz te

Potwierdzam!!!
Od dawna marzyły mi się: lodówka ze szklanymi półkami, ława ze szklanym
blatem i szafa z ogromnym lustrem - moje marzenia się w końcu spełniły
i ..... mało mnie diabli nie wezmą bo okazuje się że te półki w lodówce
ciągle się brudzą - przejedziesz palcem i już widać ślad; to samo z
ławą i lustrem. latam tylko ze ścierą i poleruję te moje marzenia;-((

Pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ