Lodówki ELECTROLUX ERB3025 oraz ERB3046 - proszę o opinie

1. Data: 2005-03-10 00:00:28

Temat: Lodówki ELECTROLUX ERB3025 oraz ERB3046 - proszę o opinie
Od: "Tomcio" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam zakupić jedną z lodówek jak w temacie ale chciabym usłyszeć Wasze
opinie na temat tego sprzętu. Za wszelką pomoc w podjęciu decyzji dziękuję
!!!

2. Data: 2005-03-10 07:21:02

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/10/2005 1:00 AM, Tomcio napisał(a):

> Zamierzam zakupić jedną z lodówek jak w temacie ale chciabym usłyszeć Wasze
> opinie na temat tego sprzętu. Za wszelką pomoc w podjęciu decyzji dziękuję
> !!!

Może nie na temat tych konkretnie modeli, ale moja lodówka Electrolux
(ER3128I) zaraz po gwarancji poszła do kasacji, a spore pieniądze
zainwestowane w tę markę - w błoto! Więcej nic tej marki nie kupię.

Zobacz
http://groups.google.com/groups?selm=c687k6%24oep%24
...@s...man.poznan.pl

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2005-03-13 12:25:53

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam ERB 3045 (juz tego typu nie ma w sprzedazy jest wlasnie ERB 3046
mam juz ja od roku i jak narazie wszystko jest OK, mam tez cichy odkurzacz
tej firmy sprawuje sie doskonale i faktycznie jest duzo cichzy niz inne,
sprawdzalem osobiscie, niedlugo pewnie kupie pralke elektroluxa :-))

--
Pozdrawiam Andrzej

pralca Amica i szfankujące pokrętło programatora
DB - kredyt niższy o 0,25%
Dzwonek bezprzewodowy
poszukuje ramki do zabudowy do mikrofali Bosch
Styl japoński [wschodni]