Lodowki bezszronowe (No Frost)

1. Data: 2004-04-12 23:32:43

Temat: Lodowki bezszronowe (No Frost)
Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Właśnie przymierzam się do zakupu lodówki (wysokość 170-180cm).
Zastanawiam się nad modelami bezszronowymi (tzw. no frost). Jednak w
interesującej mnie klasie cenowej (do 2000zł) dostępne są jedynie urządzenia
firmy LG.
Zastanowił mnie bardzo mały wybór lodówek bezszronowych.
Czy ma ktoś może doświadczenia z takim sprzętem?
Czy lodówka bezszronowa sprawdza się w praktyce?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam,
AndyZ

1. Data: 2004-04-13 09:09:16

Temat: Re: Lodowki bezszronowe (No Frost)
Od: "Marcin " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj nowej serii Indesitu

1. Data: 2004-04-13 09:14:13

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AndyZ" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zastanowił mnie bardzo mały wybór lodówek bezszronowych.
> Czy ma ktoś może doświadczenia z takim sprzętem?
> Czy lodówka bezszronowa sprawdza się w praktyce?

Niepotrzebny wydatek kilkuset złotych. Czy tak czesto odmrazasz zamrazarke w
lodówce 2komorowej? Czy warto dla odmrazania raz na pół roku przeplacac?
Patrz raczej na inne dodatki typu komora zerowa, dystrybucja powietrza we
wnetrzu.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-24 17:05:04

Od: mdzalewscy <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo tych chłodziarko zamrażarek przewinęło się moje ręce
(kilkadziesiąt), zwłaszcza LG i mam o nich dobrą opinię, dłużej żywność
pozostaje świeża, komora zerowa, itd&#8230; generalnie porządnie
wykonana lodówka za przyzwoite pieniądze. Mieliśmy tylko jedno
reklamacje, co w porównaniu z wyrobami Indesita i Whirpola, było na plus
dla LG. Obecnie jeszcze do tej sumy 2 tyś.zł produkuje Samsung i Daewoo
(kiepsko wygląda, ale tania). Samsung jest jakościowo pewnie zbliżony do
LG (od nie dawna je sprzedajemy). Ja bym kupił jednak Samsunga, bo jest
obecnie w promocji (około 2tyś zł), ma kostkarkę i co najważniejsze A
klasa. Z drugiej strony wchodzą nowe modele LG (jeszcze lepsze) i
obecnie sprzedawane mogą być w bardzo dobrych cenach. A LG jak pisałem
to już towar wypróbowany. Inne powiedzmy bardziej markowe firmy jednak
mają wyroby prawie 2 razy droższe. U mnie LG model 349, kosztował w
zależności od okresu od 1699zł do 1799zł (katalogowo 2099zł)

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2004-04-28 11:09:57

Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jestem uzytkownikiem takiej lodowki LG od ok 1,5 roku i jestem ogolnie
zadowolony. Jedyna wada ktora sie u nas ujawnila (nie wiem czy to standard czy
nalezalo by reklamowac) jest to ze czasami wydaje bardzo dziwne odglosy typu
buczenie lub cos w rodzaju skrzypienia metalu. Nie sa to uciazliwe odglosy wiec
nie martwie sie tym. Fajna jest komora do szybkiego robienia lodu - taka waska
szuflada i opcja quick freeze i bardzo przydaje sie taka szufladka do wedlin i
tego typu zywnosci - gdzie nie wysycha i przy otwieraniu nie zmienia sie
temperatua.
Mimo ze rozmrazalo sie stara lodowke (jak pisal przedmowca) raz na kilka
miesiecy - jednak jest sporym ulatwieniem lodowka typu nofrost. Bo jezeli
jeszcze ci przyjdzie rozmrazac w zime to ok. ale w lato to musisz sie spieszyc
zeby ci nie rozmarzlo to co masz w zamrazalniku itd.
Polecam LG w szczegolnosci ze te obecne modele sa na pewno o niebo lepsze niz
moj
Pozdro
norek

1. Data: 2004-04-28 14:36:40

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spieszyc
> zeby ci nie rozmarzlo to co masz w zamrazalniku itd.

Przedmówca pisze o _zamrażarkach_, które raz na kilkanaście (kilkadziesiąt)
miesięcy należy rozmrozić, a nie o chłodziarkach. W nowych lodówkach
wszystkie chłodziarki są samorozmrażalne.
Zwykła lodówkozamrażarka samorozmrażalna nie przysparza w praktyce więcej
kłopotów niż tzw. no frost.

kolorowe ściany
wyjście z TBSu?
Re: lodówka INDESIT 112160 - pilna opinia?
komandor Vs ???
cos trudnego