Logopedzi

1. Data: 2005-06-10 19:38:18

Temat: Logopedzi
Od: Igor <i...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wg was logodpedia to zawod z przyszloscia? Jest zapotrzebowanie na
osoby wykonuwyjace ten zawod? Czy moze znacie jakies artykuly czy dane
poswiecone tej tematyce ?

Pozdrawiam
Igor

2. Data: 2005-06-11 16:40:25

Temat: Re: Logopedzi
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wg was logodpedia to zawod z przyszloscia? Jest zapotrzebowanie na
> osoby wykonuwyjace ten zawod?

Mysle, ze tak. Liczba nie tylko dzieci, ale równiez doroslych wymagajacych
pomocy logopedy rosnie. Rosnie równiez swiadomosc rodziców, ze nalezy
pomogac swoim dzieciom, majacym róznego rodzaju problemy. Nie tak dawno moja
bratowa ukonczyla studia podyplomowe z logopedii i teraz nie narzeka na brak
pracy. Fakt, ze jest naprawde dobrym specjalista, co mielismy niestety
okazje sprawdzic.

beata
--
"Daj mi Boze pogode ducha bym mogla zaakceptowac to czego nie moge zmienic,
odwage bym mogla zmienic to co zmienic moge

3. Data: 2005-06-17 12:27:26

Od: "Tamara Noczek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Igor <i...@S...onet.pl> napisał(a):

> Czy wg was logodpedia to zawod z przyszloscia? Jest zapotrzebowanie na
> osoby wykonuwyjace ten zawod?

Jak najbardziej! Kilka lat temu skończyłam studia logopedyczne. Pracę
znalazłam właściwie od razu (szukając bardzo mało aktywnie ;) , z tego co wiem
moje koleżanki z grupy - jezeli tylko chciały zostać w zawodzie - takze nie
miały problemu z zatrudnieniem. Pracy jest bardzo dużo, zapotrzebowanie
jeszcze większe, tylko z zarobkami różnie ;)

Pozdrawiam.

bezczelny nauczyciel
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
awans na mianowanie - dwie szkoly
Edukacja moralna
Doktorat - nauczanie informatyki