Lokówka parowa??

1. Data: 2003-11-30 11:52:39

Temat: Lokówka parowa??
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamierzam kupic lokówkę do włosów, ale nie mogę się zdecydować, którą
wybrać. Moje włosy są cienkie, do ramion, łatwo jest je ułozyć, bo są
podatne na układanie, jednak fryzura nie trzyma sie zbyt dlugo. Nie lubię
używać lakierów do włosów. Czy lokówki parowe rzeczywiscie sprawiają, że
efekt jest trwalszy? A moze po zwykłych lokówkach też mozna osiągnąć
zadowalający trwały efekt. W szczególności od takiej lokówki oczekuję
zwiększenia objętości włosów, nie loków tylko lekkiego ale trwalego
podkręcenia.Czy możecie mi polecić coś dobrego do 150zł. Moze ktoś sprawdził
działanie: Braun suszarko- lokówka Volume&Style AS 400 lub Philips lokówka
parowa Aqua Satin HP 4640.
Z góry dzięki za wszelkie opinie i rady.

1. Data: 2003-12-01 08:54:23

Temat: Re: Lokówka parowa??
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam Philipsa Aqua Satin, ale to kosztuje znacznie więcej niż 150 zł.
Efekty są dosyć dobre, ale nie to jest jedyna lokówka jakiej używałam, więc
nie mam porównania.
Łatwo jest nią wygładzić i uporządkować włosy i podkręcić je na końcach.
Pzdr,
Lady Huncwot

Les Karites i inne zakupy.....
Tłuste włosy :(
Kupilam:)
Golarka elektryczna a skóra wrażliwa????
ocet jabłkowy a włosy