London Training Centre - pytanie

1. Data: 2002-05-31 16:27:26

Temat: London Training Centre - pytanie
Od: "Mag" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam jezeli to juz bylo, lecz interesuje mnie oferta London Training
Centre (Zespol LTC Polska ul. Starowiślana 1 Kraków) przedstawiona na
www.getinuk.com . Chodzi mi glownie o kontakt z osobami korzystającymi juz z
tego kursu w celu potwierdzenia wiarygodności oferty, wskazowek dot.
poszukiwania pracy, mieszkania i innych przydatnych na miejscu.
Za wszelkie informacje z gory dziekuje.

Magda
m...@w...pl

1. Data: 2002-06-01 20:28:10

Temat: Re: London Training Centre - pytanie
Od: "Bolek LTC" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę być osobą bezstronną,
ale mogę odpowiedzieć na każde pytanie :)

A tak przy okazji
Skąd się o nas dowiedziałaś?
Na jaki jedziesz program?

Boleslaw Drapella