Lonicera giraldii - poratujcie, gdzie?

11. Data: 2005-05-18 11:29:11

Temat: Re: Lonicera giraldii - poratujcie, gdzie? Reasumujac
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Henryi nie ma żadnych uszkodzeń po zimie.Liście ładne, ale kwiaty
> niepozorne, owoce czarne.Rośnie u mnie na płocie,na wietrze i nic jej
> nie dolega.
> Ładniejszy jest wiciokrzew japoński.Liście nie są tak trwałe zimą,
> ale ma ładne kwiaty, pachnące jaśminem.Sadzonek chwilowo brak.

Wspanialy zapach ma tez wiciokrzew pomorski (L. periclymenum).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2005-05-18 13:40:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze,że mnie uprzedziłaś.Chciałam sobie nabyć.W moim ogrodzie jedynym
> ciepłym miejscem jest altanka :))

Zima 2002/2003 weryfikowała...co było ponad śniegiem to zmarzło. Natomiast
fragment okrywowy rośliny oczywiście przezimował pięknie. Tej zimy pnące
fragmenty nawet ocalały:)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2005-05-18 14:02:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wspanialy zapach ma tez wiciokrzew pomorski (L. periclymenum).
>
> Pozdrowienia,
>        Michal

Pomorski oprócz zapachu ma mszyce, japońskie nie mają.
Sadzonki z giraldii porobione, jakby ktoś z Ameryki szukał,
to u mnie taniej niż u Was.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2005-05-18 15:59:23

Temat: Re: Lonicera giraldii - poratujcie, gdzie?
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Zajrzyj do OBI.Nie jestem pewna,bo wpadlam tam dzisiaj jak burza -na
> chwilę,ale chyba wlasnie taka nazwa zaintrygowała mnie przez moment.
>
> Pozdrawiam, Lilka

Dzisiaj byłam w OBI znowu-jest ten wiciokrzew na pewno.Skoro jest na
Dolnym Sląsku to i na Górnym bedzie.Niestety ceny Ci nie podam
-najdroższy wiciokraew kosztował 21 z groszami,ale pracownica miala
kłopoty z komputerem,a ja nie miałam czasu.

Pozdrawiam,Lilka

15. Data: 2005-05-18 17:58:44

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fragment okrywowy rośliny oczywiście przezimował pięknie. Tej zimy pnące

Dzięki,chyba spróbuję.Mam ogród na wygwizdowie,ale za to śniegu zawsze mi
porządnie nawieje :)) A tak przy okazji,łatwo sie to ukorzenia?Jak pozostałe
bluszcze czy gorzej?

Pozdrawiam, Lilka

16. Data: 2005-05-18 18:34:20

Temat: Re: Lonicera giraldii -> bluszcz 'Goldheart'
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki,chyba spróbuję.Mam ogród na wygwizdowie,ale za to śniegu zawsze mi
> porządnie nawieje :))  A tak przy okazji,łatwo sie to ukorzenia?Jak
pozostałe
> bluszcze czy gorzej?

W mojej ocenie tak samo łatwo:D Natomiast ma pewne skłonności do rewersji.

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2005-05-18 23:07:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Pomorski oprócz zapachu ma mszyce, japońskie nie mają.

U mnie nie ma. U mnie mszyce usadowily sie na razie w trzmielinie
oskrzydlonej.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

strug 600W
gdzie znajde kalendarz biodynamiczny na ten rok
Przemrażanie nasion
Szerszenie
800 złotych za 700 m2 dzialki rolnej na mazurach