Re: Look?

1. Data: 2004-04-19 13:36:04

Temat: Re: Look?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Apr 2004 12:50:41 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Yyyy, no a ja juz zdazylam zaprenumerowac Twoj Styl. No dobra.
> Na razie kupilam na probe Marie Clere (nigdy nie wiem, jak sie to pisze, a
> mam w domu; to trzeba miec talent ;/) i jestem srednio zadowolona. Podoba mi
> sie artykul o sztucznych cyckach (sztucznie powiekszanych znaczy sie), ale
> reszta to taka nie teges...

A weźcie mi wytłumaczcie jak cielęciu, po co w ogóle te reklamówki
kupować? Przeglądam czasem gazetki kupione do płytek DVD ;-) i nijak nie
widzę sensu wydawania co miesiąc/dwa tygodnie prawie 10 zł (a czasem
ponad) na czasopismo o niczym (artykuły albo reklamowe - ciuchy,
kosmetyki, buty, zabiegi, na które i tak mnie nie stać[1] lub są
brzydkie jak kupa[2] i nie pasują[3], albo płytkie - typu kto w tym roku
z "gwiazd" zaszedł w ciążę, a kto planuje czy kto z kim sypia i co z tego
wynika).

Zuzanka

[1] Ciuchy, kosmetyki, buty i zabiegi.
[2] Ciuchy i buty.
[3] Ciuchy i buty.
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-19 13:47:12

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> ponad) na czasopismo o niczym (artykuły albo reklamowe - ciuchy,
> kosmetyki, buty, zabiegi, na które i tak mnie nie stać[1] lub są
> brzydkie jak kupa[2] i nie pasują[3],

Moze kogos stac/podobaja mu sie/pasuja mu ?

Dunia (domyslna)
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

1. Data: 2004-04-19 15:52:09

Od: "Kruszyna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> A weźcie mi wytłumaczcie jak cielęciu, po co w ogóle te reklamówki
> kupować?

Hehe, ja podchodze do sprawy bardzo pragmatycznie :) i powody mam dwa:
1) Otoz podobno glupi ma szczescie, wiec ja sie odznaczam wyjatkowa wada
mego cennego organu pod czaszka, bo juz siedem razy w dosc krotkim odstepie
czasu wygralam w konkursach smsowych Looka i Twojego Stylu. Nie mam pojecia,
jak ja to robie, wysylam 1 sms i mam. I najczesciej sa to rzeczy, na ktore
mnie nie stac, bo z reguly mnie na cos nie stac :D. Jak w morde jeza, pragne
calym sercem, aby moje szczescie przenioslo sie z smsow na totolotka, ale ni
cholery - pragnienie pozostaje niespelnione i moj najwiekszy wyczyn w
totolotku to marna dwojka :) Wiec postanowilam isc za ciosem i
zaprenumerowalam moj rog obfitosci:)
2) Prenumerata byla bezplatna, bo mam komore w jednej sieci i jakies tam
punkty zebralam i polowe tych punktow wykorzystalam w celu mi tylko
wiadomym, a za polowe zamowilam polroczna prenumerate TS.
3) A sorry bardzo, jest jeszce trzeci powod: tak jak Ty piszesz - gazeta
jest dodatkiem do plytki albo innego gadzetu :)

Krusz.

1. Data: 2004-04-19 19:01:18

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Apr 2004 15:47:12 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <d...@n...o2.pl> i powiedziała:

> Moze kogos stac/podobaja mu sie/pasuja mu ?

To pójdzie do sklepu i kupi? ;-) Ja wolę się pzespacerować po sklepach,
bo to, co pokazują w gazetkach, bardzo wybiórcze jest.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-19 19:35:36

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z "gwiazd" zaszedł w ciążę, a kto planuje czy kto z kim sypia i co z tego

Ploteczki sa czasami ciekawe, szczegolnie w Gali - czesto daja wredne
zdjecia, dokladnie widac wszyskie zmarszczki i cellulitis, a mi sie
poprawia humor :) Ja osobiscie kupuje Elle, bo jest duzo mody i czesto
znajduje ciekawe pomysly na rozne kombinacje...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-20 16:19:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Apr 2004 13:36:04 +0000 (UTC), Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> wrote:
[...]

ja tez nie widze, ale jak wyszlo avanti (4.50 PLN), to kupilam z ciekawosci
- myslac, ze bedzie to pismo z ciuchami, adresami i cenami, a bez
tego calego chlamu, no i nie zawiodlam sie zbytnio. wreszcie jakies pismo na
temat, szkoda tylko, ze nie calkiem zgodne z realem (tej zielonej kurtki vero
mody nie widzialam jeszcze w zadnej vero modzie). a cudze lozka i ciaze mam
gleboko...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-20 18:33:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 20 Apr 2004 16:19:46 GMT, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@k...net> i powiedziała:

> [...]
> temat, szkoda tylko, ze nie calkiem zgodne z realem (tej zielonej kurtki vero
> mody nie widzialam jeszcze w zadnej vero modzie).

Tego się spodziewałam - większość ciuszków, które się pokazują w
gazetach, ze sklepów albo znika jak sen złoty albo w ogóle się nie
pojawia (albo rozmiarówka)...

> a cudze lozka i ciaze mam
> gleboko...

Must hurt ;-)

Zuzanka (za to Cztery kąty ciągle miłe)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-27 12:51:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> A weźcie mi wytłumaczcie jak cielęciu, po co w ogóle te reklamówki
> kupować?

Takie z gatunku Gali i Vivy? Fajne filmy czasem dołączają. ;-) A serio, w
przypadku tego poziomu rzeczywiście nie wiem po co. Natomiast "Twój Styl" to
trochę inna bajka. Przeważnie jest co poczytać - piszą o ludziach nieco
więcej sobą reprezentujących niż, powiedzmy, Krzysztof Ibisz czy Joanna
Kurowska. Albo o miejscach - był niezły "władcopierścieniowy" artykuł o Nowej
Zelandii. Nie jest to może jakaś bardzo intelektualna lektura, ale raz w
miesiącu akurat na odmóżdżenie się w miłej kąpieli w wannie jest w sam raz.

Z kolei "ELLE" ma bardzo dobrą rubrykę kulinarną - przepisy wydziera się i
wręcza TŻ, który potem męczy się z tworzeniem kurczaka z pistacjami w sosie
miodowym z kiwi (efekty bywają spektakularne).

Czytanie o ciuchach i butach mnie nie kręci, bo i tak zawsze kupuję w tych
samych sklepach, to wiem z autopsji, co w nich jest, natomiast o nowinkach w
branży kosmetycznej lubię poczytać, bo na wielu rzeczach mogę przyoszczędzić,
ale krem to lubię mieć z tych trochę lepciejszych. :->>

JoP

1. Data: 2004-04-27 13:21:05

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 27 Apr 2004 12:51:49 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Takie z gatunku Gali i Vivy? Fajne filmy czasem dołączają. ;-)

No, dlatego też czasem u mnie w domu lądują, inaczej nie miałabym okazji
przeglądać.

[ do wanny można ]

> Z kolei "ELLE" ma bardzo dobrą rubrykę kulinarną - przepisy wydziera się i
> wręcza TŻ, który potem męczy się z tworzeniem kurczaka z pistacjami w sosie
> miodowym z kiwi (efekty bywają spektakularne).

No ja w tym momencie wolę profilowane - Kuchnię na przykład.

> [...]
> branży kosmetycznej lubię poczytać, bo na wielu rzeczach mogę przyoszczędzić,
> ale krem to lubię mieć z tych trochę lepciejszych. :->>

Niestety, gazetowe opisy niewiele mi mówią (a kremu używam tego samego
od lat kilku ;-))

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

krem plus miód
Kremy depilacyjne a okolice bikini
[OT]serwey niusów
Tanio sprzedam atlas do ćwiczeń