Look?

1. Data: 2004-04-16 10:31:37

Temat: Look?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłyście może nowy numer, podobno się zmienił, warto?

Hanuś

1. Data: 2004-04-16 11:18:55

Temat: Re: Look?
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś napisał/a w news:c5ocps$3sv$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Kupiłyście może nowy numer, podobno się zmienił, warto?

Kupiłam wczoraj i bardzo się rozczarowałam. Look zmienił się
drastycznie - wraz z odejściem całej dotychczasowej ekipy spadł do
poziomu zerowego. Nie ma żadnych dłuższych artykułów, cała gazeta
sprowadza się do mnóstwa kolorowych zdjęć i krótkich opisów, co jest
teraz "trendy". Szkoda pieniędzy.

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-04-16 12:23:04

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak samo cosmopolitan - na poziomie bravo girl . Kupiłam ostatnio to
mieliśmy niezły ubaw na wykładach -przykładowo - opis na trzy strony jak
poprawinie myć dłonie - gdzie głównie chodziło o pomoczenie ich pod kranem
i posmarowanie mydłem kto to wymyśla?????nie wspomne o innych tekstach-
tragedia , więcej nie kupie tej chały - choć stwierdzono,że lepsze niż
książeczka z żartami .

1. Data: 2004-04-16 12:50:30

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał/a w news:c5oj63$j5$1@atlantis.news.tpi.pl:

> tak samo cosmopolitan - na poziomie bravo girl

O, to ja bym powiedziała, że w takim porównaniu nowy Look jest czymś w
rodzaju Avanti (też więcej nie kupię).

1. Data: 2004-04-16 13:20:41

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> [...]
> poziomu zerowego. Nie ma żadnych dłuższych artykułów, cała gazeta
> sprowadza się do mnóstwa kolorowych zdjęć i krótkich opisów, co jest

To juz chyba wszystkie tak :( Z rozpedu kupilam Elle, w ktorej artykul
"idealne cialo przez 30 bajonsko drogich zabiegow kosmetycznych"
sasiaduje z tekstem "zaakceptuj swoje cialo takie, jakie jest".
Najgorsze, ze w przyszlym miesiacu tez kupie, bo torba bedzie sliczna...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-16 13:28:25

Od: "Kruszyna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> O, to ja bym powiedziała, że w takim porównaniu nowy Look jest czymś w
> rodzaju Avanti (też więcej nie kupię).

Ach, ja to widzialam w sklepie, to Avanti znaczy sie. Spostrzezenie mam
jedno: szkoda drzew...

I mowicie, ze Look tak sie skiepscil? Joj, a jak mi go jednak przysla? Bo
niby Look sie zrobil kwartalnikiem, ale pieniedzy za prenumerate to nie
bardzo oddaja...

Krusz.

1. Data: 2004-04-16 14:33:17

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki w takim razie, omijam Look szeroki łukiem :).

Hanuś

1. Data: 2004-04-16 19:53:06

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna napisał/a w news:c5on1p$p1m$1@inews.gazeta.pl:

> I mowicie, ze Look tak sie skiepscil?

I zupełnie nie wiem dlaczemu. Przeca zredagował go zespół twojego
stylu, który do tej pory nie prezentował poziomu denno - wodorostowego.

> Joj, a jak mi go jednak przysla?

Pewnie przyślą. Raz na kwartał. 6,50 zł kosztuje, więc cena chiba bez
zmian. Za to będziesz miała zapewnioną dłuuuugą prenumeratę ;P

mips

1. Data: 2004-04-17 14:35:35

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał/a w news:407FDDA9.9568BA2E@extenuation.net:

> Z rozpedu kupilam Elle, w ktorej artykul
> "idealne cialo przez 30 bajonsko drogich zabiegow kosmetycznych"
> sasiaduje z tekstem "zaakceptuj swoje cialo takie, jakie jest".

W Looku dowiesz się "jak zrobić makijaż w samochodzie" albo że
"jedzenie rękami smakuje lepiej", tudzież znajdziesz przepisy na
potrawy z kwiatków.

mips

1. Data: 2004-04-19 12:50:41

Od: "Kruszyna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):
> Pewnie przyślą. Raz na kwartał. 6,50 zł kosztuje, więc cena chiba bez
> zmian. Za to będziesz miała zapewnioną dłuuuugą prenumeratę ;P

Yyyy, no a ja juz zdazylam zaprenumerowac Twoj Styl. No dobra.
Na razie kupilam na probe Marie Clere (nigdy nie wiem, jak sie to pisze, a
mam w domu; to trzeba miec talent ;/) i jestem srednio zadowolona. Podoba mi
sie artykul o sztucznych cyckach (sztucznie powiekszanych znaczy sie), ale
reszta to taka nie teges...

Krusz.

samoopalacz
gradówka czy kaszaki?
Problem
Re: Co może krem? [Wysokie Obcasy]
(Łódź) podkład Nautrogeny-skinClearing Oil Free-czy gdzieś widziałyście