Lubczyk.

21. Data: 2015-10-20 14:53:39

Temat: Re: Lubczyk.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 14:38:25 +0200, Trybun napisał(a):

> Ale swoje ciepło jednak musi mieć... ;-)

d 5 do 10 stopni wystarczy spokojnie.

22. Data: 2015-10-21 14:35:49

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-20 o 14:53, Ikselka pisze:

> d 5 do 10 stopni wystarczy spokojnie.
Oj, nie chcę tu wyrokować, ale to może być za mało... Faktem też jest to
że lubczyk to nie jakaś wybitnie ciepłolubna roślina..

23. Data: 2015-10-21 22:26:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Oct 2015 14:35:49 +0200, Trybun napisał(a):

> Oj, nie chcę tu wyrokować, ale to może być za mało...

To miałoby być przechowanie zimowe, przypominam. Byle miał dużo światła i
nie był zalewany (zimno plus woda = gnicie), to będzie super sobie dawał
radę.

>- Faktem też jest to
> że lubczyk to nie jakaś wybitnie ciepłolubna roślina..

Ano. Zimą podstawa to światło, troszkę wody i temperatura powyżej zera.
Będzie jędrny i nie wybiegnie.

24. Data: 2015-10-22 10:24:23

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-21 o 22:26, Ikselka pisze:

> [...]
> radę.

> Ano. Zimą podstawa to światło, troszkę wody i temperatura powyżej zera.

To ja już nie mam więcej uwag.. ;-)

25. Data: 2015-10-22 16:54:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 10:24:23 +0200, Trybun napisał(a):

> To ja już nie mam więcej uwag.. ;-)

Ale czemu, przecież każda jest cenna 3-)

26. Data: 2015-10-24 15:08:53

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 16:54, Ikselka pisze:

> Ale czemu, przecież każda jest cenna 3-)

Ale gdy teoretyk usiłuje do czegoś przekonać praktyka to niestety, ale
wygląda to trochę niepoważnie. Tak sobie teraz myślę że ubiegłoroczna
hodowla szczypiorku w doniczkach, umieszczonych na parapecie nad
grzejnikiem było przyczyna słabych zbiorów. Były wyjątkowo słabe, mimo
tego że w akcie desperacji potraktowałem je dodatkowo nawozem. Czego na
grządce warzywnika nigdy nie robię.

27. Data: 2015-10-24 15:41:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 15:08:53 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> grzejnikiem było przyczyna słabych zbiorów. Były wyjątkowo słabe, mimo
> tego że w akcie desperacji potraktowałem je dodatkowo nawozem. Czego na

No 100 procent racji! - także w pierwszym zdaniu :-)))
Szczypiorek w doniczce uprawiam w nieogrzewanej loggii (zimno), na
południowym parapecie (światło!), no i na pewno nie np w styczniu, ale
powiedzmy od lutego. Teraz i tak za mało światła dziennego, aby nie
wybiegł. I nie wolno za dużo podlewać - troszkę, małymi porcjami, dopiero
jak zupełnie wyschnie mu ziemia, ale zanim zacznie ziółko więdnąć :-)
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

28. Data: 2015-10-25 08:19:46

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 15:41, Ikselka pisze:

> [...]
> wybiegł. I nie wolno za dużo podlewać - troszkę, małymi porcjami, dopiero
> jak zupełnie wyschnie mu ziemia, ale zanim zacznie ziółko więdnąć :-)

Teraz też tak właśnie zrobię - doniczkę z cebulkami w miarę chłodne
miejsce.

Dynie ozdobne, co z nich zrobić?
co polecacie
co z tą pigwą