Re: Lubicie takie filmy?

Data: 2010-01-25 12:35:04
Temat: Re: Lubicie takie filmy?
Od: de Renal <f...@g...com>

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> [...]
>
> Wiesz jakie mam skojarzenie:
> ?rodowisko gejowskie.
> W?r?d gej?w istnieje tendencja do traktowania os?b hetero jako homo. (Bo
> homo jest wewn?trzn? norm? tej spo?eczno?ci).
> W zwi?zku z tym osoby hetero poddawane s? swoistym naciskom, kt?re maj?
> sk?oni? je do ujawnienia si?, comming-outu, kt?ry stoi ca?kowicie w
> sprzeczno?ci z ich upodobaniami.
> Rozumiesz teraz?
> W?a?nie co? takiego mia?am na my?li m?wi?c, ?e czasami trzeba si? uharowa?,
> ?eby swoj? "normaln?" moralno?? pokaza? i udowodni? innym.

No bo dążą do schematyzowania, to homo co podajesz, tak ja mówiłem w
tamtym poście. Nie rozumiesz tej moralności- niemoranej.
Dla większości polaków, bo są 200 lat do tyłu, grzech jest odstępstwem
od moralności i trzeba jeszcze większej moralności aby grzech wytępić.
Niestety te półprawdy są przestarzałe, gdyż jak będziesz dążyć do
skrajnej moralności, to coraz więcej będzie niemoralności, najwięksi
wariaci wzieli się z tego, że tym wszystkim moralnością prawie
sprostali i w imię moralności zaczeła się zagłada wszyskiego co żyje,
bo struktura zaczyna rządzić się sama, a chce pęcznieć więc żywi się
wszystkim by tylko ona cały czas istniała. To skrajna moralność
prowadzi do skrajnej niemoralności. Ludzie mniej moralni robią mniej
zła.