Ludzi jest za duzo

71. Data: 2013-07-05 07:46:06

Temat: Re: Ludzi jest za duzo
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:51d659d2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Rzekla ta, ktora miala wiecej o Ghioscie nie pisac :-)

> Rzekl ten, dla ktorego Ghost nie isteieje :-)
>
> :-DDDD

Poza "odpysknięciem" Ty właściwie to niewiele tu prezentujesz. Właściwie-
nic.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

72. Data: 2013-07-05 09:00:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza "odpysknięciem" Ty właściwie to niewiele tu prezentujesz. Właściwie-
> nic.

Zapomniales dodac "znajdz trzy osoby...[blabla i tu dowolny pierd
chironowy]"

:-DDDD

73. Data: 2013-07-05 09:48:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Eee tam, mnie tam nie ma i nigdy nie było.

Starczy ze iksla tam sterczy.

74. Data: 2013-07-05 10:28:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Starczy ze tam sterczy.
Sterczy? Co znowu tu wypisujesz?!

75. Data: 2013-07-05 11:05:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lipca 2013 10:28:18 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisa� w wiadomo�ci

> Sterczy? Co znowu tu wypisujesz?!

Olej fanaberie duszka - nie irytuj się ;P

76. Data: 2013-07-05 11:08:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Olej fanaberie duszka - nie irytuj się ;P
Generalnie traktuję jego wypowiedzi jak globa: czasem coś przeczytam, a
raczej zaczynam czytać. Różnica taka, że glob ma czasem naprawdę coś
ciekawego do powiedzenia. Poza tym- glob IMO nie ma takich intencji, żeby
zaszkodzić rozmówcy. Ghosta chęć szkodzenia innym wręcz napędza.
A zresztą- dlaczego ghosta? Kłapouchy o wiele lepiej do niego pasuje:-)

77. Data: 2013-07-05 11:18:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Generalnie

hehehe

78. Data: 2013-07-05 11:28:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sterczy? Co znowu tu wypisujesz?!

Ze glodnemu chleb na mysli?

79. Data: 2013-07-05 11:33:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lipca 2013 11:28:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> U�ytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

> Ze glodnemu chleb na mysli?

http://laurajul.dk/tag/boo/
Masz to na myśli? ;P

80. Data: 2013-07-08 21:42:51

Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> Wystarczy przejechać się w mieście samochodem, ulice zakorkowane, nie ma gdzie
zaparkować. Nie wyobrażam sobie przyrostu ludności
> o 50%. A tymczasem rządy zmuszają ludzi do jeszcze większego rozmnażania się,
becikowe, zróżnicowanie podatków itp. Ja uważam że
> liczba ludności powinna zmaleć a nie wzrastać!

To przysłuż się i skocz z piętnastego.

cwf

Stop przestępcą
skala mierzenia fanatyzmu