Ludzie sie nie chca slyszec prawdy

1. Data: 2004-09-23 09:08:25

Temat: Ludzie sie nie chca slyszec prawdy
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanka pracowala jako nauczycielka, kilka lat temu dostala rente(nie moze
dlugo stac max 2godziny).
Chcialem ja uswiadowic i napisalme jej, ze tak naprawde to caly czas zyje na
kosz spoleczenstwa.
Za jej prace placilem ja(i wszyscy pracujacy w sektorzee prywatnym placacy
podatki).
Za rente tez ja place. Pisalem to bez zlosliwosc. Przeciez praca nauczyciela
jest potrzebna i dlatego podatnicy godza sie na jej oplacanie.
Oburzla sie na mnie. Napisala mi, ze jestem zalosny, nie dorastam jej do
piet itp.
To zadziwiajace jak ludzie nie chca slyszec prawdy, lubia jak im sie kadzi.

1. Data: 2004-09-23 09:18:07

Temat: Re: Ludzie sie nie chca slyszec prawdy
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Sep 2004 11:08:25 +0200, na pl.sci.psychologia, Marek napisal(a):

> To zadziwiajace jak ludzie nie chca slyszec prawdy, lubia jak im sie kadzi.

Zadziwiająca jest Twoja głupota.
Służba zdrowia, policja, wojsko - to wszystko żyje za Twoje pieniądze.

Gdziekolwiek Ty nie pracujesz - też żyjesz za pieniądze, które zarobisz -
czyli "dostaniesz" od kogoś.

Wg Twojego podejścia nikt się sam nie utrzymuje :)

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

1. Data: 2004-09-23 09:31:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek:
> Chcialem ja uswiadowic i napisalme jej, ze tak naprawde to caly czas
> zyje na kosz spoleczenstwa.
> Za jej prace placilem ja(i wszyscy pracujacy w sektorzee prywatnym
> placacy podatki).

Przede wszystkim napisales nieprawde.
Wg Ciebie piekarz tez zyje na koszt spoleczenstwa, a to nieprawda.
Praca nauczyciela jest takim samym zajeciem jak praca piekarza
czy informatyka - za uczciwa prace kazdy otrzymuje wynagrodzenie.

Roznica polega na tym, ze w przypadku nauczyciela to panstwo
rozlicza sie z nauczycielami sprawujac piecze nad edukacja...
co w zadnym razie nie oznacza ze nauczyciele zyja na koszt
spoleczenstwa.

Krotko mowiac: nauczyciel pracujac zyje na wlasny koszt utrzymujac
sie z wlasnej pracy. :)

> Za rente tez ja place.

Tutaj masz racje.
Kazdy rencista zyje na koszt spoleczenstwa, ktore solidarnie ponosi
skutki niezdolnosci do pracy niektorych jednostek.

To prawda ze ludzie znac prawdy :)
... pod warunkiem ze jest to prawda. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-09-23 09:45:00

Od: Marsel <m...@t...pl.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek napisał:
[...]
> Oburzla sie na mnie. Napisala mi, ze jestem zalosny, nie dorastam jej do
> piet itp.
> To zadziwiajace jak ludzie nie chca slyszec prawdy, lubia jak im sie kadzi.

Nie wykluczone, ze tez sie nie chcesz slyszec prawdy.
Np. czy Ty aby napewno dorastasz jej do pięt itp.?
Odpowiedz sobie; nas takie prawdy nie interesuja ;)

1. Data: 2004-09-23 09:46:46

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Za jej prace placilem ja [...]
> Za rente tez ja place. [...]

Trzeba było brać pokwitowania, mógłbyś jej to udowodnić i nie wyparłaby się
teraz prawdy.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-09-23 10:10:04

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <m...@t...pl.> napisał w wiadomości
> Użytkownik Marek napisał:
> [...]
>
> Nie wykluczone, ze tez sie nie chcesz slyszec prawdy.
> Np. czy Ty aby napewno dorastasz jej do pięt itp.?
Byc moze nie dorastam. Napewno nie uwazam sie za lepszego od niej.

> Odpowiedz sobie; nas takie prawdy nie interesuja ;)
Nas? Dlaczego odpowiadasz za innych?

1. Data: 2004-09-23 10:12:31

Temat: Re: Ludzie nie chca slyszec prawdy
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Zadziwiająca jest Twoja głupota.
Dziekuje za ocene mojej osoby

> Służba zdrowia, policja, wojsko - to wszystko żyje za Twoje pieniądze.
Wiem.

> Gdziekolwiek Ty nie pracujesz - też żyjesz za pieniądze, które zarobisz -
> czyli "dostaniesz" od kogoś.
Wiem. Dostaje je od pracodawcy.

> Wg Twojego podejścia nikt się sam nie utrzymuje :)
Dlaczego? Np. Niektorzy rolnicy

1. Data: 2004-09-23 10:20:10

Od: ideogram <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-23 11:08, Użytkownik Marek napisał:

> [...]
> dlugo stac max 2godziny).
> Chcialem ja uswiadowic i napisalme jej, ze tak naprawde to caly czas zyje na

A kto uświadomił w tym temacie kolegę???

> Za jej prace placilem ja(i wszyscy pracujacy w sektorzee prywatnym placacy
> podatki).

A kto płacił Tobie i z czego???

> Za rente tez ja place. Pisalem to bez zlosliwosc. Przeciez praca nauczyciela
> jest potrzebna i dlatego podatnicy godza sie na jej oplacanie.

Za rentę płacą wszyscy podatnicy, gwoli wyjaśnienia. Za kolegi ew. rentę
również wybuli społeczeństwo... to jest dopiero oburzające...

> Oburzla sie na mnie. Napisala mi, ze jestem zalosny, nie dorastam jej do
> piet itp.
> To zadziwiajace jak ludzie nie chca slyszec prawdy, lubia jak im sie kadzi.

Jasno wynika, że kolega prawdy również nie lubi, podkula ogonek i
biegnie na grupę się pożalić...

--
"Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
sprzykrzy." (Oskar Wilde)

1. Data: 2004-09-23 10:21:49

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto płacił Tobie i z czego???
Pracodawca

> Za rentę płacą wszyscy podatnicy, gwoli wyjaśnienia. Za kolegi ew. rentę
> również wybuli społeczeństwo... to jest dopiero oburzające...
Wiem. Dlatego juz nie moge sie doczekac aby zyc na kosz spoleczenstwa :)

kadzi.

> Jasno wynika, że kolega prawdy również nie lubi, podkula ogonek i
> biegnie na grupę się pożalić...
Jakiej prawdy ?
Nigdzie nie pisze, ze jestem lepszy, bo nie jestem.

1. Data: 2004-09-23 10:24:06

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Sep 2004 12:12:31 +0200, na pl.sci.psychologia, Marek napisal(a):

> Wiem. Dostaje je od pracodawcy.
> Dlaczego? Np. Niektorzy rolnicy

Ale przecież oni dostają pieniądze od swoich klientów.

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

cd Nadawca
pozostawienie decyzji w sprawie narodzin dziecka kobietom podnosi jakosc Zycia
Re: Nadawca
kto/co tu rzadzi? [bylo: Swiadomy podmiot = własne JA by ksRobak]
Re: Kwestionariusz osobowości dla chętnych jeszcze 100 książek