Ludzie spokojnie

1. Data: 2000-11-06 13:10:22

Temat: Ludzie spokojnie
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Z tego powodu, ze wiele osob ma do mnie jakies waty o moje zmianki ksywek,
to postanowilam zaprzestac temu calemu zamieszaniu i zostac sobie jakas tam
durnowata Ania Lipek. Przynajmniej nikt juz nie powinien sie do mnie burzyc
z powodu jakichs bzdetnych bzdetow, wiec ja sie bardzo cieszyc z tej okazji
:-). Ludzie, co Wy jestescie takie durnie? To juz ksywek se nie mozna
zmieniac? To juz jest naprawde perfidne chamstwo :-(. Przeciez ja zem nawet
sie za nikogo innego nie podawala, niz za sama siebie.
Pocharzam
---
Ania Lipek
a...@p...com
a...@g...pl
Sraj tak, aby kazde gowno wprawialo cie w zachwyt.

1. Data: 2000-11-07 00:22:01

Temat: Re: Ludzie spokojnie
Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

to postanowilam zaprzestac temu calemu zamieszaniu i zostac sobie jakas tam
Wszystko przez to, że Ci się nie chce wymyślać kolejnych, w których byłoby
cokolwiek sensownego
>Przynajmniej nikt juz nie powinien sie do mnie burzyc z powodu jakichs
bzdetnych bzdetow, wiec ja sie bardzo cieszyc z tej okazji :-).
Tralala.
>Ludzie, co Wy jestescie takie durnie? To juz ksywek se nie mozna zmieniac?
To juz jest naprawde perfidne chamstwo :-(.
Oczywiście, że można, ale to zmniejsza pewność innych czytelników a wtedy
zaczynają pierdzielić takie bzdety że aż głowa boli.
>Przeciez ja zem nawet sie za nikogo innego nie podawala, niz za sama
siebie.
To zależy jak patrzeć

--
Wysłane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

1. Data: 2000-11-08 23:03:50

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
> Z tego powodu, ze wiele osob ma do mnie jakies waty o moje zmianki ksywek,

Droga Anciu, nikt ( przynajmniej ja ) nie ma za zle zmian ksywek, ale milo
by bylo jakbys poinformowala nas o tym zamiarze, bo mozesz mi wierzyc, ze
nie kazdemu chce sie sprawdzac adresy ip i inne pochodne rzeczy do
indetyfikacji.

Serdecznie Pozdrawiam

Giggle

1. Data: 2000-11-09 18:40:18

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> by bylo jakbys poinformowala nas o tym zamiarze, bo mozesz mi wierzyc, ze
> nie kazdemu chce sie sprawdzac adresy ip i inne pochodne rzeczy do

A po co komu wiedziec kto napisal dany post? Jak ludzie nie wiedza, ze ja to
ja pisalam cos tam to sa mili, a jak juz wiedza, to sie robia chamami. Lubie
chociaz mala chwilke cieszyc sie z tego, ze jestem traktowana w normalny
sposob, ale z drugiej strony nie wstydze sie tego kim jestem, wiec nie mam
zamiaru tego ukrywac. Tylko sobie zmienialam ksywki, nic wiecej.
Ania

dlaczego faceci nie golą nóg
"Boję się jak tu utrzymać żonę i 2 dzieci
Re: Decyzja należy do Ciebie...
Re: Czy to zadatki na starego kawalera?
Decyzja należy do Ciebie...