Ludzka naiwność nie zna granic

1. Data: 2006-02-22 01:22:36

Temat: Ludzka naiwność nie zna granic
Od: "Anna Sobocińska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zwykle w temacie allegro, link do aukcji pewnego użytkownika, sprzedaje
np.Chanel Chance 100ml w cenie 93 zł.Zobaczcie jego komentarze.
0232

1. Data: 2006-02-22 10:15:02

Temat: Re: Ludzka naiwność nie zna granic
Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sobocińska" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dtgecr$9sr$1@inews.gazeta.pl...
> jak zwykle w temacie allegro, link do aukcji pewnego użytkownika,
> sprzedaje np.Chanel Chance 100ml w cenie 93 zł.Zobaczcie jego komentarze.
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=342
0232

alez wiemy..mozemy sie domyslac :).

wczoraj przegladalam i tez natrafilam na kolejna oszustke sprzedajaca pudry
shiseido, diorskin...ktore nawet obok oryginalw nie staly. Baa..one nawet
nie staly obok Soraya ;). A komentarze..oczywiscie pozytywne :).

--
Margaret

1. Data: 2006-02-22 10:25:12

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sobocińska napisał(a):
> jak zwykle w temacie allegro, link do aukcji pewnego użytkownika, sprzedaje
> np.Chanel Chance 100ml w cenie 93 zł.Zobaczcie jego komentarze.
> [...]

Przeciez nie pisze, ze to oryginaly, a kupujacy jak widac tez to wiedza.
Zatem pozytyw wg nich jest zasluzony, w koncu dostali to, co kupili :)

th

1. Data: 2006-02-22 10:27:37

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> wczoraj przegladalam i tez natrafilam na kolejna oszustke sprzedajaca
> pudry shiseido, diorskin (...) A komentarze..oczywiscie
> pozytywne :).

Moze ktos z premedytacja kupuje, wiedzac, ze to podroba i wtedy jest
zadowolony z transakcji :)

Aduś

1. Data: 2006-02-22 10:34:30

Od: "Anna Sobocińska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret <m...@P...fm> napisał(a):

> wczoraj przegladalam i tez natrafilam na kolejna oszustke sprzedajaca pudry
> shiseido, diorskin...ktore nawet obok oryginalw nie staly. Baa..one nawet
> nie staly obok Soraya ;). A komentarze..oczywiscie pozytywne :).

No właśnie :(.
Zgłaszałam już parę razy naruszenie zasad - produkt nieoryginalny.I co? I nic.
Czyli Allegro wspiera sprzedaż podróbek? Jeśli w opisie byłoby napisane
"produkt nieoryginalny" rozumiem, a tak to zarabiają na ludzkiej naiwności ( w
wielu wypadkach) :(

1. Data: 2006-02-22 10:38:32

Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w

> Przeciez nie pisze, ze to oryginaly, a kupujacy jak widac tez to wiedza.

no wlasnie..
dla mnie najgorsi to Ci, ktorzy piszą "orginalny,oryginalny" itp..nawet jak
perfumy na pierwszy rzut oka "smierdza".

> Zatem pozytyw wg nich jest zasluzony, w koncu dostali to, co kupili :)
> th

i tez dostaja pozytywy :(

--
Margaret

1. Data: 2006-02-22 10:54:02

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> no wlasnie..
> dla mnie najgorsi to Ci, ktorzy piszą "orginalny,oryginalny" itp..nawet
> jak perfumy na pierwszy rzut oka "smierdza".

A ja wyniuchałam takiego kwiatka:
(pozytyw) "Jakość towaru dobra. Jestem zadowolony, ale co do
orginalności to ... ;-) "

Zresztą - co do sprzedawcy -to u niego można kupić "perfum"...

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

1. Data: 2006-02-22 11:00:02

Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/"

> Zresztą - co do sprzedawcy -to u niego można kupić "perfum"...

bardziej "podobaja' mi się Ci, sprzedajacy palety
Lancome/Jadore/Bourjois/Dior... wszystkie wygladajace jak gigantyczne ruby
rose, tyle, ze o innym kształcie..
a w koncowym efekcie schodza po 100-200zł.

--
Margaret

1. Data: 2006-02-22 11:36:11

Od: "Julia Wiewióra" <j...@p...koszalin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Już po problemie

Pozdrawiam
Julia Wiewióra

1. Data: 2006-02-22 11:49:17

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sobocińska napisał(a):

> [...]
> "produkt nieoryginalny" rozumiem, a tak to zarabiają na ludzkiej naiwności ( w

Wisi :) Czyzby i tutaj dyzurny zagladal ;)

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

Jaki jest dobry krem przeciwzmarszczkowy?
masaż Poznań
[Kraków] szukam fryzjera, który czesze w domu
Depilacja laserowa
Podkład