Lustro było Re: ha!:)

1. Data: 2003-07-19 02:21:09

Temat: Lustro było Re: ha!:)
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Turynski <j...@p...com> napisał(a):
<bf3fe5$ji8$2@nemesis.news.tpi.pl>

Zachęcam nie tylko JeT-a ale także wszystkich świadomych i nieświadomych,
a zwłaszcza tych odważnych w poznawaniu samego siebie do zobaczenia
jak to jest u nich pod tym względem, który jest poruszony w tym poście.
Jeśli macie chęć i odwagę podzielcie się refleksjami na swój temat w
tym względzie.

[...]

> SĄ PRZEKAZYWANE "NALEPKI", a 'zawartość słoika' _MUSI_BYĆ_ (świadomie
> bądź nie) WYMYŚLANA PRZEZ ODBIORCĘ nalepek, bo
> _FIZYCZNIE_NIE_JEST_PRZEKAZYWANA_ !

> Jeśli nie jest przekazywana, a tego nie widzisz/nie jesteś w stanie
> pojąć, to DOKŁADNIE ZNACZY, iż podstawiasz kompletnie nieświadome
> treści, będąc przy tym PEWIEN swoich ZŁUDZEŃ, że rozmówca właśnie
> to miał na myśli, co SAM nieświadomie podstawiłeś pod jego(/tu: moje)
> PUSTE słówka.

Tak ja codziennie będąc PEWIEN swoich ZŁUDZEŃ nie jestem w stanie zrozumieć
swoich rozmówców.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

> Chcesz dowodu swojej bezdennej głupoty?

Tak ja sam z siebie, jestem bezdennie głupi.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

> Zażycz więc sobie, by ów neurochirurg wszczepił ci elektrodki do ośro-
> dków przyjemności, agresji, generacji 'głosów' vel mowy itp. itd. i
> postawił przed tobą guziki do ich wywoływania. A potem sobie je "obiek-
> tywnie" naciskaj, bo przecież to one wg. ciebie będą PRZEKAZYWAŁY
> "obiektywną treść". Naciskaj je, aż jak te laboratoryjne szczury pad-
> niesz i zdechniesz z własnej głupoty w... poczuciu "w pełni obiektyw-
> nego" samozadowolenia vel "szczęścia".

Tak ja codziennie własną głupotą zabijam siebie i innych odczytując wymyśloną
przez siebie "obiektywną treść".
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> Ale nie jesteś w sta-
> nie zacząć się PO LUDZKU zastanawiać, bo niepodważalnie wydaje ci
> się, że robię to wyłącznie z takiego powodu, który twoja nieświado-
> mość psem Pawłowem - uznaje za jedynie słuszny! I dlatego nie jesteś
> w stanie bęcwale pojąć zupełnie innych przyczyn i WŁAŚCIWYCH, ludz-
> kich motywacji.

Tak ja codziennie nie jestem w stanie pojąć WŁAŚCIWYCH przyczyn i motywacji
innych ludzi.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> To psy są ODPOWIEDZIALNE za SWOJĄ TREŚĆ/interpretacje !

Tak ja codziennie jak ten pies nie potrafię poprawnie interpretować treści
przekazywanych przez innych ludzi.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

> Nie Platon i Nietzsche są "odpowiedzialni" za "faszyzm", ale wściek-
> łe hieny w ludzkich skórach, które wywróciły poprawną treść komplet-
> nie na opak. Dokładnie takim samym mechanizmem, jakiemu totalnie nie-
> świadomie teraz ty ulegasz.

Tak ja codziennie jestem taką wściekłą hieną, która ulegając nieświadomym
mechanizmom wywraca poprawną treść kompletnie na opak.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

> << Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza >>
> [Georges Courteline]

Tak ja codziennie będąc kretynem uznaje wielu ludzi za idiotów.
> [...]

[...]

> Won psie ze swoimi 'dobrymi chęciami' od moich bliskich.

Tak ja codziennie morduję moich bliskich swoimi 'dobrymi chęciami'.
> [...]

[...]

> Gadasz durniu całe życie Z WŁASNĄ ŚCIANĄ NIEŚWIADOMYCH złudzeń
> i z nikim innym. Dokładnie tak samo jak małpa.

Tak ja codziennie postępuje dokładnie tak samo jak ta małpa.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> "Jakoś" ci debilu wystarczają TOTALNE złudzenia/przywidzenia/projek-
> cje ZAMIAST Zrozumienia, w jaki dokładnie sposób konkret jest związa-
> ny z TREŚCIĄ.

Tak mi na codzień wystarczają TOTALNE złudzenia/przywidzenia/projekcje
ZAMIAST Zrozumienia.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> I owe "jakoś" jest wystarczającym dla ciebie 'uzasadnieniem', by
> ośmieszać, kpić i drwić z tego wszystkiego (a równie nieświadomie
> krzywdzić i MORDOWAĆ) czego nie jesteś w stanie ZROZUMIEĆ. Do-
> kładnie ze wszystkiego.

Tak ja codziennie ośmieszam, kpię i drwię z tego wszystkiego (a równie
nieświadomie krzywdę i MORDUJE) czego nie jestem w stanie ZROZUMIEĆ.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

> Wystarczy, że jakaś cwana małpa pokaże ci
> jak sroce twoje świecidełko i zrobisz bez mrugnięcia okiem dokła-
> dnie wszystko, czego ona od ciebie zechce.

Tak ja sam z siebie codziennie, w każdej godzinie jestem w stanie
zrobić wszystko czego taka małpa ode mnie zechce.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

> A "ma sens", tępoto ?
> Kto i co wyniósł z miliardów postów, jakie już przelały się przez
> newsy ? Wyjątków ze świecą szukać, a i te potwierdzają REGUŁĘ
> powszechnego i nieustającego ulegania ZŁUDZENIOM.

Tak ja codziennie, w każdej godzinie nieustannie
ulegam ZŁUDZENIOM i dlatego nie potrafię się porozumiewać z ludźmi.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> Uważaj psie, bo pies dokładnie tak samo jak ty, "jakoś" "rozumie"
> że ma szczekać i rzucać się na "jakoś zdiagnozowanych" "psim instyn-
> ktem" "swoich wrogów". JAKOŚ!

Tak ja codziennie tak samo jak pies szczekam i rzucam się na innych ludzi.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> PARANOJA! Kretyn - osobnik całkowicie oderwany od rzeczywistości.

Tak ja codziennie jestem całkowicie oderwany od rzeczywistości.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

[...]

> P.S. Wydrukuj to sobie, opraw w ramki, zawieś nad łóżkiem i módl
> się do tego 'ołtarza' RANO, w DZIEŃ i WIECZOREM, AŻ POJMIESZ swo-
> ją bezdenną głupotę.

Tak ja potrzebuję codziennie, w każdej godzinie przekonywać się o swojej
głupocie abym miał właściwe podejście do innych ludzi.
Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.
A Ty JeT czy jesteś inny ? Jeśli tak to śmiało rzuć we mnie kamieniem.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-07-19 08:27:37

Temat: Re: Lustro było Re: ha!:)
Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrozumieć
> swoich rozmówców.
> Dziękuję za to, że mi o tym przypomniałeś.

puciek

Opowiem Ci jako anegdotę:

Harasymowicz zapytany kiedyś o to, co poeta miał na myśli odpowiedział:
nie wiem, niech pani idzie do Kazia Wyki. On się tym zajmuje ;-)

Grochowiak zapytany o to samo, odpowiedział: nie wiem. Gdy pisałem ten
wiersz, bolały mnie zęby ;-)

Bierzesz to pod uwagę?

;-)

enni

1. Data: 2003-07-19 08:50:48

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie wiem, niech pani idzie do Kazia Wyki. On się tym zajmuje ;-)
>
> Grochowiak zapytany o to samo, odpowiedział: nie wiem. Gdy pisałem ten

Przeczytałeś? To porównaj, jakie skojarzenia Twoja wypowiedź wywołała we
mnie. W x, y na pewno jeszcze inne.

:-)

enni

1. Data: 2003-07-19 09:14:45

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

enni <e...@g...pl> napisał(a):
<bfb0pa$qhl$1@news.onet.pl>

> Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytałeś? To porównaj, jakie skojarzenia Twoja wypowiedź wywołała we
> [...]

Witam, i dziękuję za odpowiedź.
Rozumiem, że to co piszesz to są Twoje skojarzenia w związku z moją
wypowiedzią. Muszę Ci powiedzieć, że są dosyć ciekawe. Prawdę mówiąc nie do
końca rozumiem jakie one są. Czy po prostu chcesz powiedzieć, że ludzie
różnie rozumieją różne treści dodatkowo jeszcze zależnie od nastroju i czasu
w jakim się znajdują ? Jeżeli tak, to dla nie to oczywiste. Tylko ja nie o
tym pisałem. Nie co autor miał na myśli, tylko co Ty o sobie teraz w takim
nastroju i czasie w jakim jesteś możesz powiedzieć w kontekście tego co ja
napisałem w swoim poście.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-07-19 09:14:50

Od: "o_la" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2"

> [...]
> tym względzie.
>
> [...]
>

> Tak ja codziennie będąc PEWIEN swoich ZŁUDZEŃ nie jestem w stanie

Wiesz, w moim odczuciu to jest genialne, kazde zrozumienie jest subiektywne,
tak jak kazda ocena drugiego czlowieka i nie tylko. Imo im wieksza tego
swiadomosc, tym mniej sklonnosci do oceniania innych i wieksza poblazliwosc
wobec ocen innych i wieksza swiadomosc chwili, bo nie rozpraszasz uwagi na
zbedne oceny.

pozdrawiam serdecznie :-)
o_la

ps/ poszukaj w sieci J.Krishnamurti "Wolnosc od znanego" i "Lot orla". Imo
to dobry kierunek po "obowiazkowym" de Mello, jesli prawda jest to co
napisales na poczatku posta ;-)

1. Data: 2003-07-19 11:59:45

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie co autor miał na myśli, tylko co Ty o sobie teraz w takim
> nastroju i czasie w jakim jesteś możesz powiedzieć w kontekście tego co ja
> [...]

O sobie? A to może innym razem ;-)

enni

1. Data: 2003-07-19 13:02:00

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

________________
________________

> pozdrawiam,
> puciek.

kiedyś krowie powiedziałem, że ma czarnobiałe łaty
a ona do mnie:
- przecież już mi to 100 razy mówiłeś na różne sposoby.
- no i co z tego, że mi w kółko powtarzasz to samo?
- katarynka??

re:

1. Data: 2003-07-19 13:03:41

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

enni <e...@g...pl> napisał(a):
<bfbbuq$h21$1@news.onet.pl>

> Użytkownik "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie co autor miał na myśli, tylko co Ty o sobie teraz w takim

> O sobie? A to może innym razem ;-)
>
> enni

Rozumiem, że teraz nie masz za dużo czasu ;-)).
Napisz jak będziesz miała trochę więcej, miło mi będzie poczekać. :o)

puciek.

1. Data: 2003-07-19 14:28:12

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Rozumiem, że teraz nie masz za dużo czasu ;-)).
> Napisz jak będziesz miała trochę więcej, miło mi będzie poczekać. :o)

To długa historia, ale zaczepię się może na tym ;-)

Teoria, teoria, teoria, a tu przykłady przemawiają do ludzi. Ponieważ jak
każdemu z nas trudno mi czasem wyrazić to, co myślę, pamiętam o tym, że inni
mają tak samo, że patrzą przez własny pryzmat aż do kreowania wizerunku
drugiego człowieka. Odkąd zaglądam do Internetu, zaglądam też częściej do
słowników, mimo że nie wiem, czy rozmówca użył takich a nie innych słów
świadomie. To też jest oczywiste. Ale definicja to pewien standard. Są
jeszcze pytania naiwne. To tak jak z tymi, którzy tu pytają, dlaczego
zaproponowała mi przyjaźń, podczas gdy ja oczekiwałem miłości. A ja zapytam,
dlaczego nie zadałeś tego pytania jej tylko tu? Bo nie jesteście zbyt
blisko? To dlaczego oczekiwałeś więcej.
To dobry przykład. Ludzie powinni być ze sobą na tyle "blisko", by móc
pytać. Generalnie doraźne relacje kończą się na etapie, na którym się
powinny zaczynać, czyli powiedz mi, co chciałaś/eś przez to powiedzieć,
ponieważ ja cię tak i tak zrozumiałam/em. Od dziecka wbija się ludziom do
głów, żeby nie zadawali głupich pytań. I po co?

Druga sprawa, posługiwanie się językiem świadome. Ja wiem, że jeżeli ktoś
powie do mnie na przykład; jesteś bezczelna, to najprawdopodobniej zupełnie
nieświadomie godzi w moją tożsamość. Jeżeli ten ktoś wie, że serce nie
będzie mi walić na wspomnienie słów "zachowujesz się bezczelnie", być
posłuży się tą właśnie formułą. To nie tylko kwestia naszego odbioru, ale
i kwestia języka.
Jeszcze inną sprawą jest to, że wszyscy tu mówimy językiem polskim, ale nie
wszyscy mówimy tym samym kodem.

Tyle na gorąco.
enni

1. Data: 2003-07-19 15:19:12

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisał(a):
<bfbfgf$5eu$1@inews.gazeta.pl>

[...]

> [...]
> a ona do mnie:
> - przecież już mi to 100 razy mówiłeś na różne sposoby.
> - no i co z tego, że mi w kółko powtarzasz to samo?

Czy możesz mi wyjaśnić o co Ci chodzi, oczywiście w związku z tematem ?

pozdrawiam,
puciek.

osobliwości XX wieku ;)
(wizja po północy)