Re: Łuszczyca

From: "Marek" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Łuszczyca
Date: Fri, 22 Jun 2001 14:37:38 +0200

Facet który chorował na łuszczycę, po zatrudnieniu w NFLI i zastosowaniu ich
preparatów po prostu wyzdrowiał i to jest fakt a nie reklama. Jeżeli ja chcę
komuś pomóc informując o tym na forum to nie wcinaj się ze swoim głupim
sarkazmem. Jeżeli cię to nie interesuje, po prostu nie zabieraj głosu.
Popisy elokwencji ćwicz na innej grupie.
Henryk.