Łuszczyca

1. Data: 2001-06-21 20:24:00

Temat: Łuszczyca
Od: "Marek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem informacje na temat sprawdzona kuracji firmy Nutrition For Life -
USA. Ułożona przez lekarza konsultanta tej firmy który wcześniej chorował 30
lat. Po kuracji n/w preparatami łuszczyca ustąpiła w ciągu 4 m-cy. Kuracja
nie jest tania ale jest skuteczna.

2. Data: 2001-06-21 22:22:30

Temat: Odp: Łuszczyca
Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw odpowiedz Marka na post o lusczycy:

Użytkownik "Marek" <n...@g...pl> napisał w > Dostałem informacje na temat

A teraz na pytanie o ziola na watrobe:

Od: "Marek" <n...@g...pl>
> Sprawdzona kuracja firmy Nutrition For Life - USA. Ułożona przez
lekarza
> konsultanta tej firmy który wcześniej chorował 30 lat. Po kuracji tymi
> preparatami łuszczyca ustąpiła w ciągu 4 m-cy. Kuracja nie jest tania
ale
> jest skuteczna. Zainteresowanych zapraszam na priva

Czyzby zbierznosc byla przypadkowa? Na co jeszcze chorowal przez 30 lat
ten lekarz - konsultant firmy Nutrition For Life - USA?
I na co jeszcze jest skuteczna jego kuracja?
Bo na razei wiemy, ze na luszczyce i na watrobe (co wlasciwie on mial z
ta watroba? przeszkadzala mu czy co?)
A swoja droga, to chorowitych konsultantow ma ta firma Nutrucian For
Life - USA.
Za 25 lat chetnei bym sie w niej zatrudnil. Akurat bede juz ladnych pare
lat po specjalizacji, a choruje na swoja chorobe dopiero lat 5.
Pozdrowienia dla calego zespolu kosultantow firmy Nutrition For Life -
USA, zycze zdrowia!
Krzysztof

3. Data: 2001-06-22 10:21:40

Temat: Re: Łuszczyca
Od: "out::" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a) w wiadomości: <9gtl53$jlg$1@news.tpi.pl>...
> [...]
30
>lat. Po kuracji n/w preparatami łuszczyca ustąpiła w ciągu 4 m-cy. Kuracja

Troche wiecej informacji?

eve:line

4. Data: 2001-06-22 12:37:38

Od: "Marek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Facet który chorował na łuszczycę, po zatrudnieniu w NFLI i zastosowaniu ich
preparatów po prostu wyzdrowiał i to jest fakt a nie reklama. Jeżeli ja chcę
komuś pomóc informując o tym na forum to nie wcinaj się ze swoim głupim
sarkazmem. Jeżeli cię to nie interesuje, po prostu nie zabieraj głosu.
Popisy elokwencji ćwicz na innej grupie.
Henryk.

5. Data: 2001-06-22 20:11:12

Od: "Teraz_ja" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wszystkich tu zaskocze ale skuteczna metoda pozbycia sie luszczycy
jest magnetostymulacja. Kto chce niech sprobuje a kto nie chce niech
choruje...
Teresa

6. Data: 2001-06-22 22:35:12

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A naczym to polega i gdzie to mozna zrobic bo ja pierwszy raz slysze slowo
"magnetostymulacja"

7. Data: 2001-06-22 22:36:31

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak niewiesz o co loto to sie niewpieprzaj bo luszczyca w wiekszosci
przypadkow ( a przynajmniej w czesci) powstaje przez zepsuta watrobe :P

8. Data: 2001-06-23 10:28:01

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak niewiesz o co loto to sie niewpieprzaj bo luszczyca w wiekszosci
> przypadkow ( a przynajmniej w czesci) powstaje przez zepsuta watrobe
:P

A to co? "Czlowiek jako maszyna?" Zepsuc to sie moze samochod albo
telewozor. No albo watrobka, jak jej nie schowasz do lodowki.

O ile dobrze pamietam ze studiow to luszczyca jest choroba o podlozu
autoimmunologicznym.

A tak przy okazji - to co ustapilo u tego konsultanta ktory sie leczyl
przez 4 miesiace? Luszczyca? A moze tylko jej objawy?

Pozdrawiam,
Krzysztof

migrena-chciałbym nawią,rozmowe ...
znaki zapytania