Lysienie

1. Data: 2009-05-28 10:20:35

Temat: Lysienie
Od: "Karol" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, chcialem się poradzic, moze ktos cos wie wiecej. Od pewnego czasu
(3-4 miesiace) zauwazylem przerzedzone wlosy na czubku glowy, jeszcze nie
placek ale wyraznie ich mniej. Moi rodzice, dziadkowie maja mocne wlosy,
zadnych zakoli czy dziur wiec genetycznie to raczej ok. Zastanawiam sie, czy
czesta mastrurbacja nie jest tego powodem. Jestem samotny mezczyzna i
niestety dosc czesto to robie. Bywa ze 3-4 razy dziennie. Zaczalem czytac i
trafilem na wpisy ze czesta masturbacja powoduje oslabienie wlosa i moze byc
przyczyna jego wypadania, w drugim miejscu znowu pisza ze nie ma wplywu.
Moze jednak, w wiekszych ilosciach dziala niekorzystnie? Jesli ktos spotkal
sie z podobnym problemem lub cos wie to prosba o info. Mozna temu jakos
zapobiec? Czy ewentualna wieksza kontrola nad soba i zmniejszenie
czestotliwosci mastrurbacji sprawi ze wlosy znowu stana sie gesciejsze? A
moze jakis lekarz, ale jaki? Internista, dermatolog? Jesli chodzi o wlosy
oczywiscie.

z gory dziekuje za informacje
Karol

2. Data: 2009-05-28 11:57:29

Temat: Re: Lysienie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 May 2009 12:20:35 +0200, Karol wrote:

> [...] Zastanawiam sie, czy
> czesta mastrurbacja nie jest tego powodem. [...]
> z gory dziekuje za informacje
> Karol

:) Prawdziwy "Karol" pisze z Gazety i podaje inny adres mailowy.
Kiepska prowokacja.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-05-28 12:39:14

Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> :) Prawdziwy "Karol" pisze z Gazety i podaje inny adres mailowy.
> Kiepska prowokacja.

:)))) ...jak widac mam juz paru przyjaciol w polskiej sieci. To i tak dosc
spokojny tekst, bywaly niestety duzo gorsze.

Do imiennika : pozdrawiam:)

4. Data: 2009-05-28 14:24:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> :) Prawdziwy "Karol" pisze z Gazety i podaje inny adres mailowy.
> Kiepska prowokacja.

e, po prostu taki sam nick mają. Ten "Karol" z gazety też podpisuje się
przynajmniej kilkunastoma pseudonimami, w tym kilkoma żeńskimi.

Żeby nie było, do autora wątku:

Masturbacja może mieć tylko tyle wspólnego, że powoduje utratę wraz z
nasieniem niektórych składników mineralnych.

Zacznij dbać o uzupełnienie takich rzeczy jak cynk, miedź, selen (dużo traci
się selenu z nasieniem), krzem, ogólnie zacznij zdrowiej jeść (mniej
tłuszczy, więcej warzyw), zacznij uprawiać jakiś sport. Powinno pomóc, a
nawet jak nie - będziesz przynajmniej od tego zdrowszy :D

Szczególnie zwróć uwagę na cynk, którego w czasie jednego wytrysku można
stracić nawet 5 mg, a którego we współczesnej diecie jest bardzo, bardzo
mało - niekiedy nawet poniżej 10 mg. Bez cynku włosy lecą jeden po drugim.
Suplementacja dużymi dawkami cynku powoduje wypłukanie miedzi z organizmu,
dlatego najlepsze są preparaty typu cynk+miedź.

5. Data: 2009-05-28 14:46:15

Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> e, po prostu taki sam nick mają. Ten "Karol" z gazety też podpisuje się
> przynajmniej kilkunastoma pseudonimami, w tym kilkoma żeńskimi.

typowa argumentacja prowokatora rozwalajacego dyskusje na polskich grupach,
Jak argumentow merytorycznych brak, to uciekamy sie do pomowien.
Dlatego twierdze, ze na polskich grupach dzialaja ludzie ktorym zalezy na
sklocaniu i napuszczaniu na siebie piszce w polskiej sieci osoby.

Stosujesz w tej chwili identyczna metode niszczenia swojego przeciwnika, jaka
poslugiwali sie aktywisci z sekty optymalnej, ktorej podobno tez jestes
przeciwnikiem, a w kazdym razie tak deklarowales kiedy rok temu przywlokles
sie za mna na ta grupe. Malo tego, moim nikiem tak oczywiscie przypadkowo
*Jeff* zaczales sie poslugiwac na innych grupach dyskusyjnych:)

Wyjatkowo perfidna z ciebie persona wilicki i igrasz z ogniem.

A tak przy okazji specjalisto od internetu wytlumacz grupowiczom, jak moge
wysylac posty z serwera polskiego, skoro mieszkam w Kanadzie?

Ten anonim wyslal post wlasnie z serwera polskiego:

83.5.9.115 - Geo Information
IP Address 83.5.9.115
Host aakf115.neoplus.adsl.tpnet.pl
Location PL PL, Poland
City Wodzislaw Slaski, 35 -
Organization Neostrada Plus
ISP Polish Telecom
AS Number AS5617 Polish Telecom's commercial IP network
Latitude 50°00'00" North
Longitude 18°46'67" East
Distance 894.20 km (555.63 miles)

A moj adres jest taki:

From: " Karol" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lysienie
Date: Thu, 28 May 2009 12:39:14 +0000 (UTC)

6. Data: 2009-05-28 14:57:34

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:

> [...]
> Organization Neostrada Plus
> ISP Polish Telecom
> AS Number AS5617 Polish Telecom's commercial IP network

Teraz napisz do admina, abuse w tym Wodzisławiu Śląskim, żeby mu internet
przybkolowali. Tylko podaj im wszystkie jego nagłówki z postów na grupę.

--
animka

7. Data: 2009-05-28 15:13:54

Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> Teraz napisz do admina, abuse w tym Wodzis=B3awiu =A6l=B1skim, =BFeby mu =
> internet=20
> przybkolowali. Tylko podaj im wszystkie jego nag=B3=F3wki z post=F3w na g=
> rup=EA.

dzieki animko, ale polski abus niestey nie reaguje na takie interwencje.
A ten moj *przyjaciel* to przypuszczalnie ktos z sekty optymalnej ktora mnie
bardzo jak widac pokochala:)))

8. Data: 2009-05-28 15:33:56

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:
> [...]
> czasu (3-4 miesiace) zauwazylem przerzedzone wlosy na czubku glowy,
> jeszcze nie placek ale wyraznie ich mniej. Moi rodzice, dziadkowie maja
[....]

Moze czas na powazne porozmawianie z matka i udanie sie na poszukiwanie
biologicznego ojca...
Przy okazji wyjasni sie moze, sprawa Twojego nicka - uporczywa chec
bycia kims innym, wrecz podszywanie sie moze tez byc objawem innej
choroby, takze dziedzicznej...

(Nie)Pozdro

Maseł

9. Data: 2009-05-28 17:57:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Teraz napisz do admina, abuse w tym Wodzisławiu Śląskim, żeby mu internet
> przybkolowali. Tylko podaj im wszystkie jego nagłówki z postów na grupę.

no no, niech nie zapomni dodać, że facet go ośmieszał, bo ma na imię Karol a
pisał post o pomoc - co zrobić z problemem łysienia, więc to na bank
prowokacja. Prokurator z pewnością rozpatrzy to i zamknie gościa na co
najmniej 5 lat za kratki. Albo i do kamieniołomów.

tak, to był sarkazm.

10. Data: 2009-05-28 18:17:21

Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prowokacja. Prokurator z pewnością rozpatrzy to i zamknie gościa na co
> najmniej 5 lat za kratki. Albo i do kamieniołomów.

wilicki masz juz potworne zaniki pamieci, czy bezpodstawna nienawisc do mnie
przeslania ci twoje piekne oczeta?

Mozesz wiec teraz wyjasnic, dlaczego jednak uznales, ze to nie jest
prowokacja, tylko post napisany przez mnie i wykorzystales ta prowokacje aby
mnie kolejny juz raz oczernic?

Przypominam wiec twoja wypowiedz pod postem Marka:

Re: Lysienie
Autor: tomek wilicki t...@w...pl
Data: 28-05-2009, 16:24:49
+ pokaż cały nagłówek

Marek Bieniek wrote:

> [...]

e, po prostu taki sam nick mają. Ten "Karol" z gazety też podpisuje się
przynajmniej kilkunastoma pseudonimami, w tym kilkoma żeńskimi.

Dziwne "drgawki"
Soja jest jednym z dziwieciu powaznych alergenow .
praktyczne spostrzeżenia odnośnie choroby Meniere'a :(
Pobieranie krwi z zyly i z palca
badanie krwi a lek przeciwalergiczny