M&K Foam - dobre materace?

1. Data: 2006-05-01 14:35:52

Temat: M&K Foam - dobre materace?
Od: "darula" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem tę firmę na:
http://www.materace-mkfoam.com.pl/
Interesuje mnie zwłaszcza materac "Jamajka" (160x200). Może ktoś ma taki,
albo w ogóle miał coś wspólnego z ich produktami. Wolę się upewnić zanim
zainwestuję prawie 9stówek...

Pozdr.
darula

2. Data: 2006-05-01 18:04:26

Temat: Re: M&K Foam - dobre materace?
Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

darula napisał(a):
> [...]
> albo w ogóle miał coś wspólnego z ich produktami. Wolę się upewnić zanim

od 4 lat uzywamy Estrella 160x200, jestesmy zadowoleni
od 2 miesiecy dla syna zamowilismy polowke Brukseli, w porzadku choc po
przejsciu z kokosowego musial sie przyzwyczaic - z tym ze trzeba brac
poprawke na jego wiek (4 lata)

pozdr

3. Data: 2006-05-01 19:43:32

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 May 2006 16:35:52 +0200, darula napisał(a):

my mamy estrellę 140/200 i materac jest bardzo wygodny (pomimo ogromnej
różnicy wagowej między mną a mym lubym)

4. Data: 2006-05-01 20:50:12

Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie macie doświadczenia z materacami Sultan z Ikei? Lub firmy Janpol czy
Hilding? Szukam materaca właśnie 160x200, kieszeniowego, i nie wiem, czym sie
kierować. Np. Ikea - Sultan - 150 sprężyn/m2, Hilding czy Janpol - 260. Czy to
różnica w użytkowaniu?
Raff
PS. Usuń box z adresu.

5. Data: 2006-05-02 09:17:56

Od: "darula" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W sumie - czym więcej sprężyn tym lepiej.
Wie ktoś ile ma sprężyn na metr Jamajka (zdaje się, że tyle samo ma
Estrella)?

problem z kranem bateria.
Stare fugi
lodówka z dozownikiem napoi