MAGIC FIX - ODPOWIEDNIK BAZY ARTDECO... TYLKO DO UST:)

1. Data: 2002-11-13 09:31:49

Temat: MAGIC FIX - ODPOWIEDNIK BAZY ARTDECO... TYLKO DO UST:)
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny właśnie się dowiedziałam od znajomej, że istnieje takie cudo jak
baza do ust (podobno równie skuteczny) do utrwalania szminki.
Nazywa się Magic Fix. Ja narazie nie mogę sprawdzić, dalej jestem chora. Ale
jak tylko wreszcie bedę zdrowa, to popędzę tego poszukać.

Hanuś

1. Data: 2002-11-13 09:32:51

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ale
> jak tylko wreszcie bedę zdrowa, to popędzę tego poszukać.

Jest, jest.
Ma taki pedzelek jak lakier do paznokci i pachnie niestety podobnie.
Ale musze sprobowac. To znaczy jesli mowisz o tym utrwalaczu ArtDeco.
I widze ze nie wyzdrowialas mimo imprezy:):P

Kaska

1. Data: 2002-11-13 09:37:50

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale musze sprobowac. To znaczy jesli mowisz o tym utrwalaczu ArtDeco.
> I widze ze nie wyzdrowialas mimo imprezy:):P

Jestem chora dalej, zastrzyki itp ochyda.
A ile ta baza kosztuje do ust? Jest w GC?

Hanuś

1. Data: 2002-11-13 09:39:39

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
> Jest, jest.
> Ma taki pedzelek jak lakier do paznokci i pachnie niestety podobnie.

Oooo, i to sie naklada tym pedzelkiem najpierw na usta a potem szminke na to
czy na odwrot?
To moze byc bardzo ciekawa rzecz :) A tak cenowo to jak to jest? Czy to jest
kosmetyk z gatunku tych, na ktore zbiera sie miesiacami, czy taki, ktory
mozna kupic przy okazji? :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-13 10:12:50

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile ta baza kosztuje do ust? Jest w GC?

Ja to widzialam w GC w Wawie, ale pewnie jest i u nas:)
Nie mam pojecia ile to kosztuje bo zapach mnie odrzucil i nie patrzylam
nawet na cene.
Ale mozemy sobie obczaic na nastepnym spotkaniu:) Jak Ty wydobrzejesz,
wszyscy beda mogli i ja wroce z podrozy sluzbowych, bo mi sie znowu
zaczynaja...

Kaska

1. Data: 2002-11-13 10:14:38

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> kosmetyk z gatunku tych, na ktore zbiera sie miesiacami, czy taki, ktory

Nie mam pojecia...
Wydawalo mi sie ze na szminke, bo to jest takie plynne i smierdzi strasznie,
mysle ze jak sie cos takiego na usta bezposrednio mozna sobie zrobic
krzywde.
A cenowo - ArtDeco nie jest specjalnie droga firma, wiec chyba da sie
przezyc.

Kaska

1. Data: 2002-11-13 11:42:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> [...]
> krzywde.
> A cenowo - ArtDeco nie jest specjalnie droga firma, wiec chyba da sie

To ja to (albo podobne) chyba miałam. Drogie rzeczywiście nie było, nawet
wręcz groszowe, ale szminka w końcu zamiast się zetrzeć jakoś tak
się złuszczała, usta też wysuszało.

Krycha

1. Data: 2002-11-13 13:06:42

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ale
> jak tylko wreszcie bedę zdrowa, to popędzę tego poszukać.

Ja slyszlam o tym specyfiku, nawet wydaje mi sie ze do ust sa dwa - jeden
pod szminke a drugi, wlasnie taki "lakier" na. Ale podobno bardzo wysusza
usta - jest oparty na bazie alkoholu. Zanim kupicie to sobie najpierw
sprawdzcie i ponoscie caly dzien.
DominikaNM

1. Data: 2002-11-13 13:07:05

Temat: bubel stulecia
Od: "aga_malutka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

odradzam serdecznie. śmierdzi, podrażnia usta jakims spirytem:), a szminka,
jak ktoś wyżej napisał: nie ściera się, za to odłazi płatami. po dwóch
uzyciach wywaliłam do kosza. mój kandydat nr 1 na bubel stulecia:)

jak pielęgnuja cerę dermatolożki
traumeel's
jak pielęgnują twarz dermatolożki
Re: www.pedet.pl - dzielę się wrażeniami