Re: MATRIX ???

From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: MATRIX ???
Date: Fri, 13 Feb 2009 19:59:56 +0100
<gmvmcd$op8$1@inews.gazeta.pl> <gmvmq6$oet$1@news.onet.pl>
<gmvoj9$7gh$1@inews.gazeta.pl> <gn19of$gih$1@news.onet.pl>
<gn3i14$7jc$1@news.onet.pl> <gn3lb5$3d5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gn3li8$jq5$1@news.onet.pl> <gn3nh2$nn8$4@news.onet.pl>
<gn3no9$qvn$2@news.onet.pl> <gn3nqq$nn8$5@news.onet.pl>
<gn3o30$s0s$1@news.onet.pl>

tren R pisze:

> chcesz powiedzieć, że to co napisałem to kłamstwo, które stało się
> prawdą czy dodać przyczynek do rozważań o zmianach, które zachodzą w
> wyniku częstej ekspozycji bodźca?

to drugie, nie mialem na mysli klamstwa.
A tak w ogole podałem linka do artykułu o Einsteinie kumplowi który
studiuje fizyke i poruszyli ten temat na uczelni.
No i podobno chodziło o zdyskredytowanie Einsteina - że autorzy tych
prac na które autor się powołuje jak i sam autor są antysemitami.

Z drugiej strony w artykule napisał, że żadnemu z jego naukowych kolegów
nie zależało na tej dyskredytacji bezpośrednio. Tak więc jedynie sam
autor jest propagatorem tej tezy.

--