MATRIX ???

1. Data: 2009-02-10 21:55:39

Temat: MATRIX ???
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=z5Y2nudgaXU

--
CB

2. Data: 2009-02-11 07:39:41

Temat: Re: MATRIX ???
Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gmst0m$btj$2@node2.news.atman.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=z5Y2nudgaXU
>
> --
> CB

Moim zdaniem mamy tutaj manipulację, wprowadzenie w błąd... elektrony nie
wiedzą, że są obserwowane, nie mają umysłu... więc wynik doświadczenia
napewno nie jest uzależniony od obserwatora, mają na to wpływ inne czynniki.
Ja bym stwierdził, że być może przedmiot, ciało stałe przy szczelnach
determinje, uporządkowuje przepływ, ewentualnie badanie jest
zmanipulowane(nie mamy potwierdzenia ile doświadczeń zostało
przeprowdzonych, kto je przeprowadzał etc. ) ... Wszystko da się logicznie
wyjaśnić... pozdr :)

3. Data: 2009-02-11 09:59:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]

niewiarygodne, nie chce mi sie wierzyc w to co tam pokazane.
Elektron nie mógł zmenic zachowania pod wplywem obserwacji i tyle! :)
Duch

4. Data: 2009-02-11 10:56:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=cEEnfSCQyoU

--
CB

5. Data: 2009-02-11 11:05:31

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wiedzą, że są obserwowane, nie mają umysłu... więc wynik doświadczenia
> napewno nie jest uzależniony od obserwatora, mają na to wpływ inne

Mamy tu 2 sprawy. Jedna to obserwowanie ma plyw na same czasteczki.
Ale jest 2ga ciekawostka, wczesniejsza - elektrony wystrzeilwane
pojedynczo tworza obraz referencyjny, ktory powstaje z odzialywania 2ch
czasteczek!
A tu mamy tylko jedna! Jak to mozliwe?

6. Data: 2009-02-11 11:06:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

inaczej: jak to mozliwe ze powstaje obraz referencyjny jesli czasteczki
wystrzeiwane sa pojedynczo?!
dosc niesamowite...
Duch

7. Data: 2009-02-11 11:20:27

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=z5Y2nudgaXU

To jest właśnie wycinek z tego filmu o którym mówiłem "What the bleep do
we know".
Tylko tam jest kilka dobrych godzin mówienia o tym i o implikacjach tego
doświadczenia.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

8. Data: 2009-02-11 11:23:39

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> Ale jest 2ga ciekawostka, wczesniejsza - elektrony wystrzeilwane
> pojedynczo tworza obraz referencyjny, ktory powstaje z odzialywania 2ch

Jeden elektron to fala potencjalnych elektronów... Dopóki nie zostanie
ona zaburzona [ to się nazywa "wave collapse"] poprzez proces
obserwacji, pozostanie falą potencjału. I taki jeden elektron w
superpozycji [czyli w wielu miejscach jednocześnie, choć tak naprawdę w
żadnym, dopóki nie zechcemy go zaobserwować] oddziałuje sam ze sobą i
zachowuje się jak fala.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

9. Data: 2009-02-11 11:28:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> żadnym, dopóki nie zechcemy go zaobserwować] oddziałuje sam ze sobą i
> zachowuje się jak fala.

No a skąd to wiadomo? Chyba też w wyniku jakiejś obserwacji?

Ewa

10. Data: 2009-02-11 11:36:24

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No a skąd to wiadomo? Chyba też w wyniku jakiejś obserwacji?
>
> Ewa

nie mam pojecia, bo to matrix

--

premiera
Bóg nie istnieje. Darwin i Daniken mieli rację. - twierdzi kolejny nieuk
Ile kosztuje slub.
Czy zobaczycie to w Polsce ???
Zagadka