premiera

1. Data: 2009-02-10 11:07:39

Temat: premiera
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nagranie w studio demontażownia w piasecznie
www.demontazownia.pl

panie i panowie!
lejdis end dzentelmens!
po raz pierwszy w sieci!

przygoda w mińsku mazowieckim
opisana przez p. Krzysztofa Popowicza
umuzykalniona i zaranżowana przez kwartet
Pijany Statek

enjoy

http://www.wrzuta.pl/audio/qIinCbQGVN/przygoda_w_min
sku

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2009-02-10 12:33:33

Temat: Re: premiera
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości

> [...]

> przygoda w mińsku mazowieckim
> opisana przez p. Krzysztofa Popowicza
> umuzykalniona i zaranżowana przez kwartet

Brzmi fajnie, gdy bar pod ręką... Ale o co Krzryśkowi chodziło?

michał

3. Data: 2009-02-10 12:38:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, no :-)))))))
Fiu, fiu!

M.

4. Data: 2009-02-10 12:52:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie żenada.

Tekst pedalski.
Aranżacja - brak.
Gitary chodzą jak skrzypiące drzwi.
Piskliwy głosik podaje melodię na jedną nutę.

Reasumując: być może "ryczące 40-ki" to kupią...?
O ile nie mają słuchu, lub wypiją odpowiednio dużo %%%%. ;)

PS: prawda wyzwala.

--
CB

5. Data: 2009-02-10 13:00:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

sku

> Brzmi fajnie, gdy bar pod ręką... Ale o co Krzryśkowi chodziło?

tekst jest fragmentem spektaklu, w którym dojrzały facet przeprowadza
te.. rimini..rumune...remini..scencje czy cuś
i tam się to doskonale wpasowuje w całość.
piosenka wzięta osobno nie ma kontekstu, ale co, mam ci ją zinterpetować? :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

6. Data: 2009-02-10 13:09:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> No, no :-)))))))
> Fiu, fiu!

i to wcale nie jest nasz najlepszy kawałek :D

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

7. Data: 2009-02-10 14:57:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i tam się to doskonale wpasowuje w całość.
> piosenka wzięta osobno nie ma kontekstu, ale co, mam ci ją

No... jakby Ci to nie sprawiło klopotu?
Może czegoś nie załapałem. Ale skoro to część oratorium albo jakiegoś
innego kompletu.... ;)
Wygląda na to, że opowiada, co mu się przydarzyło. Ale czemu tak smutno?
Księgowa była dużo starsza od niego? ;)

michał

8. Data: 2009-02-10 15:46:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> [...]
> innego kompletu.... ;)
> Wygląda na to, że opowiada, co mu się przydarzyło. Ale czemu tak smutno?

no tak bym to widział - róznica wieku i stanu.
ona księgowa, on goniec - to mezalians prawie że :)
spotkali się na podroży służbowej w mińsku i to była jego pierwsza kobieta
no a potem wrócił do biura i spadł na ziemię :)
smutne, co? :D

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

9. Data: 2009-02-10 19:49:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no tak bym to widział - róznica wieku i stanu.
> ona księgowa, on goniec - to mezalians prawie że :)
> spotkali się na podroży służbowej w mińsku i to była jego pierwsza kobieta

No, piosenka brzmi raczej jak wspomnienie z kieratu, a nie z pierwszego
razu. ;)

Ewa

10. Data: 2009-02-10 20:44:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

+
> No, piosenka brzmi raczej jak wspomnienie z kieratu, a nie z pierwszego
> razu. ;)
>
> Ewa

wlasnie dokładnie tak jak powinna brzmi -według nauki kk. ;-)

Bóg nie istnieje. Darwin i Daniken mieli rację. - twierdzi kolejny nieuk
Ile kosztuje slub.
Czy zobaczycie to w Polsce ???
Zagadka
Jestem Maszyną, czy jestem w Maszynie?