Jestem Maszyną, czy jestem w Maszynie?

1. Data: 2009-02-09 22:18:44

Temat: Jestem Maszyną, czy jestem w Maszynie?
Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj chciałem podzielić się pytaniem sprzed jakiegoś czasu i
rozwinięciem...
No dobra, powiem prawdę... Wybrałem ten wątek, ponieważ... błagam o
pomoc, chlip, chlip..
Byłem już u wszystkich lekarzy z moją Maszyną, w której się duszę, a
oni powiedzieli, że od duszy są duchowni...

A ja im powtarzam, że się DUSZĘ, a nie o duszę mi chodzi, to mię do
audiologa wysłali, bo nie słyszę...

Błagam o pomoc, chlip, chlip i linkuję do mojej historii choroby...
http://maszyny.blox.pl/2009/01/Slowowisko-1.html
Tutaj nasze zdjęcia /nie porno!/, bo okazało się, że jest nas paru,
chlip, chlip http://maszyny.blox.pl/2009/01/Slowowisko-1.html

TYLKO PROSZĘ NIE ODRZUCAJCIE MNIE!!!

Podpisał bym się jednym imieniem... ale którym?

Bezimienny wpiszę

2. Data: 2009-02-09 22:21:09

Temat: Re: Jestem Maszyną, czy jestem w Maszynie?
Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 23:18, Merhlin <m...@g...com> wrote:
> [...]
>
> TYLKO PROSZĘ NIE ODRZUCAJCIE MNIE!!!
>
> Podpisał bym się jednym imieniem... ale którym?

Z nerwów pomyliłem link do zdjęć, przez tę pełnię wszystko mi leci z
rąk, linki, śrubki tutaj zdjęcia http://cosmosol.blox.pl/html

3. Data: 2009-02-09 23:19:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Merhlin pisze:

> A ja im powtarzam, że się DUSZĘ, a nie o duszę mi chodzi, to mię do
> audiologa wysłali, bo nie słyszę...

a do pulmunologa powinni.
dziś już za późno, zatem da swidania

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

4. Data: 2009-02-09 23:33:26

Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 00:19, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> a do pulmunologa powinni.
> dziś już za późno, zatem da swidania
>
> --
> "Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
> miękko". Roosevelt

to pobieżne rozpoznanie przypadku,
da,
powierzchowność jest miła w odbiorze.

Dobrej noci

5. Data: 2009-02-10 11:10:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Merhlin pisze:

> to pobieżne rozpoznanie przypadku,
> da,
> powierzchowność jest miła w odbiorze.
>
> Dobrej noci

łukasz?

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

6. Data: 2009-02-10 11:35:52

Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 12:10, tren R <t...@p...pl> wrote:

> łukasz?
>
> --http://trener.blog.plhttp://lastfm.pl/label/trener

Czy łkam?!

7. Data: 2009-02-10 11:37:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Merhlin pisze:

> Czy łkam?!

szukasz?

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

8. Data: 2009-02-10 13:59:16

Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 12:37, tren R <t...@p...pl> wrote:

> szukasz?
>
> --http://trener.blog.plhttp://lastfm.pl/label/trener

szukał... i znalazł?

szukam...
znajduję...
w widzeniu procesów automatycznych - osiągam zrozumienie...

łuk aszzz, strzała do celu sam leci...
koncentracja...
piszę o niej i szukam sposobów http://mms.home.merhlin.com/

technologia...
tylko łuk i strzała sama do celu trafia?
cuda?
warto w powierzchowności spędzać dnie?
w wierze szukać miraży zbawienia?
w siebie nie patrzeć?

9. Data: 2009-02-10 14:14:28

Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 14:59, Merhlin <m...@g...com> wrote:

> [...]
> piszę o niej i szukam sposobówhttp://mms.home.merhlin.com/
>
> technologia...
> tylko łuk i strzała sama do celu trafia?

Życie jest wspólną chorobą, wszyscy się z niej leczą.

10. Data: 2009-02-10 14:41:53

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merhlin" napisał w wiadomości:

> Życie jest wspólną chorobą, wszyscy się z niej leczą.

Srwierdzenie - powiedziałbym - dość stresujace. Do takiej spółki nie
zapisuję się.

michał

NOC WOLKOLAKOW...
poznaj poznaj poznaj...
Hej!
poznaj swój kraj
Revolutionary Road 2008 (droga do szczęścia)