MEMENTO

1. Data: 2006-05-11 04:05:38

Temat: MEMENTO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubiłem i lubię gotować, więc parę rad udzielę. Bardzo lubię paprykę. Kiedyś
zjadałem jej olbrzymie ilości - w sezonie. Tutaj obserwując fascynację
ostrymi przyprawami chcę was uczulić - unikajcie ostrych przypraw w dużych
ilościach lub często serwowanych zwłaszcza w domach, swoim rodzinom.
Zjadałem całe strąki papryki polskiej odmiany Bronowicka, zjadałem łyżeczkę
mielonego czarnego pieprzu zapijając ją setką wódki (sposób podlaski).
Zapłaciłem za tą przesadę operacją na hemoroidy. Od tej operacji nie używam
papieru toaletowego. Niby wszystko w porządku, ale blizny to nie śluzówka,
muszę myć wodą nad wanną, gdyż w mojej łazience nie zmieścił się bidet.
Rodzi to niedogodnosci w życiu - nie mogłem pracować po za domem. W pracy
nie ma łazienek (zazwyczaj).
Po za tym jestem normalnym zdrowym (w miarę) mężczyzną.
Nie boję się kobiet... Mam zdrową, czystą fujarkę.
Pomówienia w tym względzie wynikacją z braku wiedzy i złośliwości...

2. Data: 2006-05-11 09:24:24

Temat: Re: MEMENTO
Od: "Gsue" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie boję się kobiet... Mam zdrową, czystą fujarkę.
> Pomówienia w tym względzie wynikacją z braku wiedzy i złośliwości...

PLONK w śluzówkę.

Mam dość! To już crosspostowanie. Wystarczy może. Nie jestem agresywny, ale
nie załatwiajmy prywatnych spraw na forum. To nie sejm.

Pozdrawiam
Zasmucony
Gsue

3. Data: 2006-05-11 09:33:17

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl>

> Po za tym jestem normalnym zdrowym (w miarę) mężczyzną.
^^^^^^^^^^^^^^^^
BUAAAAAAHHHHHHHAAAAAHHHHHAAAAAAAA - normalnym ?
Aha, masz na mysli "normalny inaczej".

> Nie boję się kobiet... Mam zdrową, czystą fujarkę.
> Pomówienia w tym względzie wynikacją z braku wiedzy i złośliwości...
Tak, tak, wiemy. Leczyc mozesz sie tylko na nogi. Na glowe to juz za pozno.
Dudus

4. Data: 2006-05-11 17:54:49

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gsue napisał(a):

> Mam dość! To już crosspostowanie. Wystarczy może. Nie jestem agresywny, ale
> nie załatwiajmy prywatnych spraw na forum. To nie sejm.

Czy możecie, urwałmać, przestać wyciągać mi go z KF?
Jak już koniecznie ktoś czuje potrzebę odpisać, to niech chociaż nie
cytuje całości :/

Pozdr,

Michał K.

5. Data: 2006-05-11 18:03:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Komorowski" <k...@w...pl> wrote in message

> Czy możecie, urwałmać, przestać wyciągać mi go z KF?
> Jak już koniecznie ktoś czuje potrzebę odpisać, to niech chociaż nie
> [...]

I to jest ciekawe, co masz ch... do mnie?

6. Data: 2006-05-11 20:49:09

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl>

> I to jest ciekawe, co masz ch... do mnie?

I to jest kolejny przyklad twoich dwoch najlepszych cech, ciolku:
inteligencji i kultury.

Dudus

7. Data: 2006-05-11 22:13:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> wrote in message

> "Panslavista" <p...@w...pl>

> I to jest kolejny przyklad twoich dwoch najlepszych cech, ciolku:
> inteligencji i kultury.
>
> Dudus
To jest tylko adekwatne do respondentów...

8. Data: 2006-05-11 22:53:51

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dudus Podpiszczaczek napisał(a):

> I to jest kolejny przyklad twoich dwoch najlepszych cech, ciolku:
> inteligencji i kultury.

I to jest kolejny przyklad wyciagania tego idioty z KF :/
Nic osobistego, kolego Dudus, ale kazdego nastepnego grupowicza za
cytowanie _p_aslavisty natychmiast plonkuje.

Pozdr & no offence,

Michal K.

Piekarnik Amica - problem
jakie garnki polecacie?