MEMENTO

1. Data: 2006-05-11 04:06:05

Temat: MEMENTO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubiłem i lubię gotować, więc parę rad udzielę. Bardzo lubię paprykę. Kiedyś
zjadałem jej olbrzymie ilości - w sezonie. Tutaj obserwując fascynację
ostrymi przyprawami chcę was uczulić - unikajcie ostrych przypraw w dużych
ilościach lub często serwowanych zwłaszcza w domach, swoim rodzinom.
Zjadałem całe strąki papryki polskiej odmiany Bronowicka, zjadałem łyżeczkę
mielonego czarnego pieprzu zapijając ją setką wódki (sposób podlaski).
Zapłaciłem za tą przesadę operacją na hemoroidy. Od tej operacji nie używam
papieru toaletowego. Niby wszystko w porządku, ale blizny to nie śluzówka,
muszę myć wodą nad wanną, gdyż w mojej łazience nie zmieścił się bidet.
Rodzi to niedogodnosci w życiu - nie mogłem pracować po za domem. W pracy
nie ma łazienek (zazwyczaj).
Po za tym jestem normalnym zdrowym (w miarę) mężczyzną.
Nie boję się kobiet... Mam zdrową, czystą fujarkę.
Pomówienia w tym względzie wynikacją z braku wiedzy i złośliwości...

2. Data: 2006-05-11 06:27:58

Temat: Re: MEMENTO bardzo OT
Od: "Lidka" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> muszę myć wodą nad wanną, gdyż w mojej łazience nie zmieścił się bidet.
> Rodzi to niedogodnosci w życiu - nie mogłem pracować po za domem. W pracy

Rada może mało ogrodnicza, ale....kup sobie takie nawilżane chusteczki do
pupci dla niemowląt i będziesz mógł spokojnie iść do każdej pracy.
Pozdrawiam
Lidka

3. Data: 2006-05-11 06:43:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lidka" <l...@g...pl> wrote in message

> Rada może mało ogrodnicza, ale....kup sobie takie nawilżane chusteczki do
> pupci dla niemowląt i będziesz mógł spokojnie iść do każdej pracy.
> Pozdrawiam
> Lidka

Odpada, próbowałem... Wyłącznie czysta woda...

Dziękuję. Mam od dawna stabilny modus vivendi...

4. Data: 2006-05-11 08:57:54

Temat: Re: MEMENTO
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> Po za tym jestem normalnym zdrowym (w miarę) mężczyzną.
> Nie boję się kobiet... Mam zdrową, czystą fujarkę.
> Pomówienia w tym względzie wynikacją z braku wiedzy i złośliwości...

to czemu się tłumaczysz ? ;>

--
ewa

5. Data: 2006-05-11 09:05:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <m...@l...com> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista"

> to czemu się tłumaczysz ? ;>
>
> --
> ewa

Zawsze odpowiadam. Tak mnie nauczono w domu, a później w pracy byłem
elektronikiem na PKP i musiałem odpowiadać na pytania sobie, zwierzchnikom,
kolegom - zawsze prawdę. Uznaję zasadę: "kto pyta - nie błądzi". A zarzuty
w/w temacie postawiono...

6. Data: 2006-05-11 09:34:30

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
[...]
> Odpada, próbowałem... Wyłącznie czysta woda...
>
> Dziękuję. Mam od dawna stabilny modus vivendi...

Zdejmij gacie, usiądź dupą na ziemi i może po jakimś czasie coś z ciebie
wyrośnie.
;-)
pozdr. wytrwale Jerzy

7. Data: 2006-05-11 09:43:42

Od: "JerzyN" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
[...]
> Odpada, próbowałem... Wyłącznie czysta woda...
>
> Dziękuję. Mam od dawna stabilny modus vivendi...

Nie trać nadziei.

8. Data: 2006-05-12 06:28:50

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> [...]
> muszę myć wodą nad wanną, gdyż w mojej łazience nie zmieścił się bidet.
> Rodzi to niedogodnosci w życiu - nie mogłem pracować po za domem. W pracy

Zlikwiduj wannę. W to miejsce spokojnie zmieści się natrysk i bidet.

michalina

9. Data: 2006-05-12 10:59:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> wrote in message

> Zlikwiduj wannę. W to miejsce spokojnie zmieści się natrysk i bidet.
>
> Pozdrawiam
> --
> michalina

Tej głupoty nigdy bym nie zrobił (przepraszam za obcesowość), wanna jest
wartością trudną do zastąpienia...

nowe drzewka
hymnu nam trzeba!
kosiarka spalinowa