kolorowe trawy bez koloru?????

1. Data: 2006-05-11 07:14:29

Temat: kolorowe trawy bez koloru?????
Od: "Aga_Kalisz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam moje pytanie dotyczy traw ozdobnych a dokladnie chodzi o Miskant
Zebrinus i Red Baron. Barona mam już 3 rok i do tej pory wszystko bylo
o.k. był pięknie wybarwiony na czerwono, ale w roku ubiegłym
przesadzilam go w poblize oczka(na słoneczne miejsce), i w tym roku
rośnie jako baron ale nie red, jak zwykla zielona trawa. Tak samo z
zebrinusem, mam go od wiosny tamtego roku i w poprzednim sezonie miał
piekne paski, a w tym roku tak jak Baron na tą chwilę jest zielony.
Czy cos z nimi jest nie tak?, czy to wina miejsca, czy moze czegoś
innego? czy ktos mi pomoze? bardzo proszę.

Przyszlo mi do glowy jeszcze to, ze wiosna w tym roku miala opoznienie
może jeszcze musza miec troche czasu na wybarwienie?

AgaM.

2. Data: 2006-05-11 08:58:54

Temat: Re: kolorowe trawy bez koloru?????
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga_Kalisz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>Przyszlo mi do glowy jeszcze to, ze wiosna w tym roku miala opoznienie
>może jeszcze musza miec troche czasu na wybarwienie?

Jeszcze czas :)

Pozdrawiam
Kaśka
--

--------
http://kasia1433.fotogalerie.pl/

3. Data: 2006-05-11 11:04:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-05-11 11:29:26

Od: "Aga_Kalisz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w takim razie je

5. Data: 2006-05-11 11:39:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-05-11 12:13:00

Od: "Aga_Kalisz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie uzbrajam si

7. Data: 2006-05-11 13:18:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-05-11 20:03:23

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> Azot bardzo latwo rozpuszcza sie w wodzie i przy odpowiednim
> uksztaltowniu mogl splynac z innej czesci

Podobno w czasie wyładowań atmosferycznych ziemia nasyca się
azotem.

Barbara

9. Data: 2006-05-11 21:14:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e4058g$o5c$3@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Podobno w czasie wyładowań atmosferycznych ziemia nasyca się
> azotem.

Hejka. Do pełna? ;-)
Pozdrawiam intrygująco Ja...cki

MEMENTO