MERIDIA

1. Data: 2002-10-16 10:35:52

Temat: MERIDIA
Od: "AZALEA" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos mi powie cos dobrego lub złego na ten temat???

2. Data: 2002-10-16 14:07:11

Temat: Re: MERIDIA
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AZALEA" <k...@i...com.pl> napisał był nieopatrznie w
wiadomości news:aojfcv$pot$1@news2.tpi.pl...
> czy ktos mi powie cos dobrego lub złego na ten temat???

Witam :)
Tabletki te brałam jakiś czas, ale nie zauważyłam
u siebie żadnych skutków. No poza tym, że miałam o wiele chudszy...
portfel ;)
Być może jednak należałam do tego odsetka osób, na które to nie działa
:)

Pozdrawiam
Mel.

3. Data: 2002-10-16 17:51:23

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialam przyjemnosc a raczej otarlam sie o tamten swiat.Jakby byl ktos
zainteresowany szczegolami to na priv.Jednak stanowczo odradzam.
Pozdrawiam Kasia

Monti
Paczka do Egiptu
program (komputerow) wspomagający