MF, podkład 'Lasting Performance'

1. Data: 2004-03-13 13:27:11

Temat: MF, podkład 'Lasting Performance'
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jak długo wystarcza Wam jedna tubka tego podkładu, przy założeniu, że
malujecie się codziennie?
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-03-13 14:14:37

Temat: Re: MF, podkład 'Lasting Performance'
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> Na jak długo wystarcza Wam jedna tubka tego podkładu, przy założeniu, że
> malujecie się codziennie?

2-3 miesiace w zaleznosci od kondycji skory - jak mam gorsza, to musze
dawac wiecej podkladu.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-09 17:32:20

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]

- Ja maluje sie codziennie i wystarcza mi na pol roku.
Aga

1. Data: 2004-04-09 20:59:44

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

Na jak długo wystarcza Wam jedna tubka tego podkładu,

- Ja maluje sie codziennie i wystarcza mi na pol roku.
Aga

Potwierdzam, ja tez maluje sie codziennie i wystarcza mi na pół roku!!
Poważnie!!

LEIM pytanie
poszukuję pewnej osoby
pytanie o żel prostujący włosy