MILOSC

1. Data: 2009-08-28 04:57:19

Temat: MILOSC
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mężczyzna może kochać równolegle więcej kobiet?
Może, większość tak robi.
Tylko czy kobiety dają się kochać?
Mało która, nawet jeżeli jestn jedyną w życiu tego mężczyzny.
To ona nas nie kochają. Większość tylko nas używa...

2. Data: 2009-08-28 15:47:20

Temat: Re: MILOSC
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Aug 2009 06:57:19 +0200, Slavinka napisał(a):

> Czy me?czyzna mo?e kochaae równolegle wiecej kobiet?
> Mo?e, wiekszo?ae tak robi.
> Tylko czy kobiety daj? sie kochaae?
> Ma?o która, nawet je?eli jestn jedyn? w ?yciu tego me?czyzny.
> To ona nas nie kochaj?. Wiekszo?ae tylko nas u?ywa...

Używa się tylko tych mężczyzn, którzy się na to zgadzają.
--

Ikselka.

3. Data: 2009-08-28 20:56:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Czy mężczyzna może kochać równolegle więcej kobiet?
> Może, większość tak robi.

Prawdziwy mężczyzn kocha tylko matkę i Polskę.

> Tylko czy kobiety dają się kochać?

Te wymienione dają, tylko czasem boleśnie.

> To ona nas nie kochają. Większość tylko nas używa...

I czasem Domestosa.

Qra

4. Data: 2009-08-29 19:37:05

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka pisze:
> [...]
> Mało która, nawet jeżeli jestn jedyną w życiu tego mężczyzny.
> To ona nas nie kochają. Większość tylko nas używa...

Z tym sie zgodze, milosc kobiet szybko mija, ale to akurat da sie
wyjasnic biologia. Szukaja partnera, ktory je zaplodni, a jak znajda, to
kochaja. Ale jak na swiat przyjdzie dziecko, to rola mezczyzny sie
zakonczyla i niech spierdala. To samo, kiedy para nie robi dzieci, wtedy
mezczyzna rowniez okazuje sie bezuzyteczny.
Czy mezczyzna moze kochac wiecej kobiet na raz? Moje zdanie: nie. Moze
kochac tak serio serio tylko jedna, ale nie przeszkadza mu to w
zakochiwaniu sie w innych.

--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

5. Data: 2009-08-29 19:47:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stopek wrote:

> [...]
> Pijesz do mnie, chcesz pogadaďż˝? Jabber id: s...@j...pl
> Ja �yj� tak jak ja chc�, wi�c wypierdalaj!
> I trzymaj siďż˝ skurwielu jak najdalej z dala.
Takie kobiety co ty opisałeś, to kobiety zaburzone, a nie norma, bo
kobieta porzebuje faceta do pomocy w wychowaniu. Dziecko to nie źrebie
że wyskakuje i od razu chodzi. A co do miłości jest to możliwe, tylko
kultura determinuje ile kobiet jesteś wstanie kochać , Arabowie nie
mają problemów z zakochiwaniem się w wielu kobietach naraz, bo tak ich
tradycja ukształtowała i te kobiety dlatego nie są zazdrosne, bo
wszystkie są kochane.

6. Data: 2009-08-29 19:49:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:37:05 +0200, Stopek napisał(a):

> [...]
> wyjasnic biologia. Szukaja partnera, ktory je zaplodni, a jak znajda, to
> kochaja. Ale jak na swiat przyjdzie dziecko, to rola mezczyzny sie

Oj, bidaku. Taką sobie tworzysz "sensowną" wymówkę, aby się nie żenić z
"narzeczoną"?
;-PPP

> To samo, kiedy para nie robi dzieci, wtedy
> mezczyzna rowniez okazuje sie bezuzyteczny.

Często tak bywa, ale sama znam wieloletnie małżeństwa bezdzietne. Są ze
sobą, bo mają ze sobą co robić nawet bez robienia dzieci.

> Czy mezczyzna moze kochac wiecej kobiet na raz? Moje zdanie: nie. Moze
> kochac tak serio serio tylko jedna, ale nie przeszkadza mu to w
> zakochiwaniu sie w innych.

To stąd w filmach "sakramentalne" zdanie wypowiadane przez mężczyznę do
żony/kochanki po odkryciu przez nią tej drugiej kobiety w jego życiu:
"Kochanie, ona jest dla mnie niczym! Liczysz się tylko Ty!" - tylko
pytanie, do której kobiety mówi to szczerze?
:-)

--

Ikselka.

7. Data: 2009-08-29 19:52:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> "Kochanie, ona jest dla mnie niczym! Liczysz się tylko Ty!" - tylko
> pytanie, do której kobiety mówi to szczerze?

Ekhm, ekhm:

"nie opieram swojej życiowej wiedzy na flmach, lecz na tym, co
bezpośrednio!!! zaobserwowałam lub czego sama doznałam."

[by XL]
:-DDD

Ewa

8. Data: 2009-08-29 19:53:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [by XL]
> :-DDD

A, jeszcze jedno - uwielbiam Cię iXi.

Ewa

9. Data: 2009-08-29 20:09:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:52:28 +0200, medea napisał(a):

> [...]
>
> "nie opieram swojej życiowej wiedzy na flmach, lecz na tym, co
> bezpośrednio!!! zaobserwowałam lub czego sama doznałam."

Przepraszam bardzo - to filmowe dialogi "tłumaczę" tu sobie zdaniem Stopka,
nie życie filmem.
--

Ikselka.

10. Data: 2009-08-29 20:10:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:53:16 +0200, medea napisał(a):

> A, jeszcze jedno - uwielbiam Cię iXi.
>
> Ewa

Co Ci się stało?
--