Cyjanek potasowy

1. Data: 2000-05-22 14:36:46

Temat: Re: Cyjanek potasowy
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 May 2000, el Elk wrote:

> Jak się macie !

*plonk*

1. Data: 2000-05-22 14:41:10

Temat: Cyjanek potasowy
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak się macie !

Chciałbym zagaić następujący temat:
"cyjanek potasowy jako remedium na szereg dolegliwości
fizycznych i psychicznych współczesnego człowieka".

Uważam, że w naszej kulturze nastąpiło silne zafascynowanie medycyną
tradycyjną, kosztem medycyny niekonwencjonalnej.
Medycyna tradycyjna nie docenia zbawiennego działania pewnych
naturalnie występujących w przyrodzie substancji, a mianowicie
cyjanku potasowego.
Spójrzcie na kultury inne niż europejska, szczególnie na "pierwotne".
W każdej z nich sybstancje pochodzenia naturalnego stanowią istotny
czynnik konsolidacji grupy, element wspólnych rytuałów, przeżyć religijnych,
rozwoju duchowego i medycyny.

Wymieńmy najbadziej widoczne i oczywiste plusy, wynikające ze stosowania
cyjanku potasu:
wyrównuje i uspokaja pracę serca, likwiduje stresy i napięcia psychiczne,
skutecznie powstrzymuje procesy starzenia się organizmu,
świetnie wpływa na wzmocnienie cebulek włosowych ( włosy przestają wypadać ),
blokuje rozwój wielu chorób ( np. grypy a nawet raka ).

Stosowanie cyjanku potasu przez emerytów przyniosło by także korzyści dla
budżetu państwa.

Dodam jeszcze, że cyjanek jest całkowicie bezpieczny w użyciu,
ponieważ nie sposób go przedawkować: jeden gram tej substancji ma takie
samo, dobroczynne działanie jak pięć gramów.

Zaryzykuję stwierdzenie, że korzystanie z tej ( jakże niedocenionej ) substancji
wpływa rozwojowo na osobowość, i pozwala osiągnąć stan zdrowia
niemożliwy do uzyskania w inny sposób.

Mogę pisać jeszcze wiele o znakomitych efektach uzyskanych po spożyciu
cyjanku potasowego, ale chciałbym Wam zostawić pole do wypowiedzi.

Co myślicie o tym?

Zapraszam serdecznie do dyskusji.

Jest ona tym bardziej potrzebna, że czasasmi internet służy do poszerzenia
wiedzy młodych ludzi ze szkół podstawowych i średnich.
Dobrze by było, gdyby na gupach dyskusyjnych pl.sci.psychologia
i pl.sci.socjologia znaleźli pozytywne wypowiedzi i opinie ekspertów,
może porady dotyczące dawek i okresów stosowania cyjanku potasu,
oraz zwyczajną, ludzką zachętę do stosowania tej niezwykłej
i niedocenianej sybstancji.

Elk.

1. Data: 2000-05-23 06:17:40

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"el Elk" <e...@f...com> wrote in message
Argumentacja bardzo przekonujaca, tylko jeden problem.
Czlowiek jest istota bardzo leniwa i nie lubi podejmowac decyzji.
W tym przypadku problem polega na tym, ze takie samo
(co do koncowych skutkow) ma olbrzymia ilosc NATURALNYCH
i NIENATURALNYCH substacji chemicznych i nie chemicznych
terapii tez.
Poniewaz kuracje mozna przeprowadzic tylko raz,
nie wiadomo jakimi kryteriami nalezy sie posluzyc
ktora z terapii wybrac i kiedy zastosowac?

A.

1. Data: 2000-05-23 17:43:00

Temat: Odp: Cyjanek potasowy
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

mniej więcej tak, jak się spodziewałem.

co inteligentniejsi grupowicze ( posiedli sztukę czytania )
obejrzeli reklamy narkotyków, i teraz leżą
gdzieś naprani kompotem albo klejem.

mniej inteligentni, co się nie naprali ( bo nie wiedzieli,
gdzie dają klej ) pewnie poszli zażyć cyjanku.

no i nie ma z kim poplotkować.

zostali jacyś co popadli w echolalię
odpowiadając onomatopejami i filozoficzni
paralitycy decyzyjni.

błogosławieni ubodzy duchem, albowiem ich będzie
królestwo niebieskie.

Elk

butapren dają w papierni, jakby kto nie wiedział.

1. Data: 2000-05-24 06:12:54

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> zostali jacyś co popadli w echolalię
> odpowiadając onomatopejami i filozoficzni
> paralitycy decyzyjni.

Coz za cienkowarstwowe pokalady substancji szarej
wsrod zagajaczy dyskusji na tej grupie!
Gdy na pytanie odpowiedziec jawnym lub niejawnym
pytaniem sugerujacym implicite dalszy tok rozumowania,
to otrzymuje sie diagnoze wlasnej osoby,
ktora to (diagnoza) jest dla inicjatora watku
uzasadnieniem dla niepodazania za watkiem,
ktorego jest sprawca!

A.

1. Data: 2000-05-24 13:12:00

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha ha , a do jakiej grupy klasyfikujesz siebie?

:

1. Data: 2000-05-24 13:12:52

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha ha A ciebie w jakiej grupie mozna spotkac?

1. Data: 2000-05-24 16:41:04

Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ha ha A ciebie w jakiej grupie mozna spotkac?

ja to taki niegrupowy jestem. znaczy się - indywidualista.
ale swój rozum mam, i jak widzę głupotę, to wiem, że to ona.
i gówien w srebełka nie obwijam.
i przykopać czasem lubię, raz lekciej, raz mocniej.

szczęść w barze.

Elk

1. Data: 2000-05-24 16:41:05

Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Coz za cienkowarstwowe pokalady substancji szarej
> wsrod zagajaczy dyskusji na tej grupie!

tak se tylko chciałem pogadać, kozy wydojone, to nudno.
ino sie bałem, że tym wszystkim psychicznym klej
coś tam poszerzył ( zapomniałem, co ), to i nie kumają za bardzo.
czyli letko trza, coby wszystkie zrozumieli, co nie ?

życie jest za ciężkie, coby przykładać do niego wage.
uśmiechnij sie z ząbkami.

Elk

1. Data: 2000-05-30 16:48:15

Temat: Przepraszam
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Przez nieuwage wyslalem dzisiaj kilka listow prywatnie zamiast na grupe.
Przepraszam za to adresatow.
Listy wysle ponownie na grupe.

jakub

Odp: Pożegnanie