MINI - WOJNA MIKRO - BIOLOGICZNA

1. Data: 2009-01-19 08:30:01

Temat: MINI - WOJNA MIKRO - BIOLOGICZNA
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Parchłe od dawna atakuje mnie w moim domu i otoczeniu - czyni
szkody w sprzęcie i żywności. Ostatnio z żywności zaatakowano mi bigos
pasteryzowany w słoikach i kapustę w beczce. Nie myślcie, że pokićkało
mi się w kiepale.
Zawsze po szkodzie nie omieszkuje wypłynąć z tematem na grupy,
temat nie znaczący dla innych, nawet błachy, ale dla mnie informacja,
że są dolegliwi. Więc na temat bigosu i kapusty i dywagacje na temat
radiowych alarmów do piwnicy.
A ja wiem, kto zajmuje się biologią i mikrobiologią. Okazuje się,
ze bardzo prymitywny obiekt na grupach, co z resztą widać słychać i
czuć. Strasznie siermiężny.
Jednym słowem - jest to dalszy ciąg KIDNAPERIADY...

2. Data: 2009-01-19 08:45:31

Temat: Re: MINI - WOJNA MIKRO - BIOLOGICZNA
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A ja wiem, kto zajmuje się biologią i mikrobiologią.

No ciekawe, czy ktoś się przyzna. Ja ostatni raz miałam probówkę w
ręce 3 lata i 8 miesięcy temu :>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-01-22 04:21:00

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 09:30, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> [...]
> szkody w sprzęcie i żywności. Ostatnio z żywności zaatakowano mi bigos
> pasteryzowany w słoikach i kapustę w beczce. Nie myślcie, że pokićkało

A co? Smaku nie czułeś? ;> Trzeba było nos wydmuchać - smak to po
części zapach. :)

Pozdrawiam
Flyer

4. Data: 2009-01-22 04:42:23

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 05:21, f...@g...pl wrote:

> A co? Smaku nie czułeś? ;> Trzeba było nos wydmuchać - smak to po
> części zapach. :)
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Zmysły to ja mam nadmiernie czułe - dzięki temu dom rodzinny dwa razy
ocaliłem od pożaru...
Innych zapachów nie będę opisywał, jeszcze Aisza mnie opieprzy za
rozwijanie tematów w których ona bryluje...

5. Data: 2009-01-22 08:56:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Zmysły to ja mam nadmiernie czułe - dzięki temu dom rodzinny
> dwa razy ocaliłem od pożaru...

Ja mam podobnie, jeśli idzie o zapach, ale w opisie go niemal brak...

> jeszcze Aisza mnie opieprzy za rozwijanie tematów w których
> ona bryluje...

Jeszcze napisz, że się przejmiesz. BTW, już wiem, którą Dominikę
podejrzewasz :> Ale jakoś nie chce mi się analizować jej wszystkich
postów, Ty masz więcej czasu :>

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-01-22 09:50:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
>
> Jeszcze napisz, że się przejmiesz. BTW, już wiem, którą Dominikę
> podejrzewasz :> Ale jakoś nie chce mi się analizować jej wszystkich

Czyżbyś chciała zasugerować, że dziecko robiłem nie z Sylą a Dominiką?
Pijany wtedy to ja nie byłem, tym bardziej na podkładzie z czterech tabletek
kwasu acetylosalicylowego...

NASZLI CYLA !!!
Re: Spotkanie psp
Haker Pierwszy