MINUSY DO - długaśne

91. Data: 2002-03-27 08:59:44

Temat: Re: MINUSY DO
Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo też białko kurze jest o wiele lepsze od białka roślinnego i może, ale
nie
> musi być odpadem.

I o to mi chodzilo a obierek nikt nie je.

> Frakcja tłuszczowa żółtka ponadto zawiera lecytynę, która pełni funkcję
> emulgatora o działaniu przeciwutleniającym, a więc m.in. zapobiega
starzeniu
> się komórek.

Ale lecytyna jest wrazliwa na wysokie temperatury.

Aga

92. Data: 2002-03-27 09:15:43

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba, ze im się technologia robienia dżemu na wiosnę
> zmieniła w ciągu ostatnich dziesięciu lat...

Chyba nie dlatego sie spytałam:)) A w jaki sposob robisz ten dzem
niskocukrowy?

Aga

93. Data: 2002-03-27 10:02:31

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7s39r$dqd$...@n...tpi.pl...
> I o to mi chodzilo a obierek nikt nie je.

A ja? :)
Nazywa sie to ziemniaki w mundurkach
Mniam

pozdrawiam Chaciur

94. Data: 2002-03-27 11:19:04

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP"
> Tez sie kiedys o to pytałam:)- oni je wyrzucaja- jakie to ekonomiczne
> prawda?:)
> Agnieszka

Masz jakiś pomysł na zagospodarowanie w warunkach domowych około
ćwierci litra białka dziennie? Spożycie własne odpada, żeby nie
przebiałkować.

Patrząc a technicznego punktu widzenia, białko jaja to tylko
owodnia... :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

95. Data: 2002-03-27 17:19:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> chyba, ze im się technologia robienia dżemu na wiosnę
>
> Chyba nie dlatego sie spytałam:)) A w jaki sposob robisz ten dzem
> niskocukrowy?

Po prostu mało słodzę... Nie jest to ulep. A zapasteryzowane i tak się
przechowuje.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

96. Data: 2002-03-27 17:21:08

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> [...]

Fakt, ja też jadam takie ze skórką czasem. A jak pieczone z grila lub z
ogniska to już obowiązkowo ze skórką.

97. Data: 2002-03-27 20:42:21

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a7sgu9$9rt$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Po prostu mało słodzę... Nie jest to ulep. A zapasteryzowane i tak się
> przechowuje.

A probowałas bez cukru tylko pasteryzowane? - miałam taki przepis ale nie
wiem czy warto ryzykowac.

Aga

98. Data: 2002-03-27 20:45:54

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7s5bp$2n0$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> [...]

Zwracam honor ja tez jadłam, ale tylko raz w Angli, ale to były inne
ziemniaki niz te w Polsce mniejsze i miały bardzo cienka skorke, ktora
przylegała do tego ziemniaka. A te ziemniaki gotujesz czy pieczesz?

Agnieszka

99. Data: 2002-03-27 21:57:58

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a7sav0$77c$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "AnieszkaP"
>
> Masz jakiś pomysł na zagospodarowanie w warunkach domowych około
> ćwierci litra białka dziennie? Spożycie własne odpada, żeby nie
> przebiałkować.

Sama jestem ciekawa waszych rozwiazan i pomysłowosci- podobno umysł sie
wyostrza na DO.:) Wyobrazasz sobie taka sytuacje wszyscy ludzie na swiecie
przechodza na DO - kazdy z nich produkuje pol litra białka dziennie- co
bysmy robili z tym białkiem.

> Patrząc a technicznego punktu widzenia, białko jaja to tylko
> owodnia... :)

A zołtko to co?
Agnieszka

100. Data: 2002-03-27 22:08:28

Od: "Michal Kupski" <m...@N...priv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

AnieszkaP <g...@p...onet.pl> wrote in message
> A zołtko to co?

To sam mjut, że tak powiem w przenośni :)

Michał Kupski -- Tarnowskie Góry

merida - pytanie
błonnik
witam jestem nowa i chcialabym sie z wami przywitac:-))
A'prpopos czyszczenia organizmu ...
Która dieta przynosi najlepsze skótki?