MM- 1faza- pytania, pytania

1. Data: 2003-03-26 11:05:01

Temat: MM- 1faza- pytania, pytania
Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanek kilka w kwestii MM:-)))
czy mozna jesc w 1 fazie
kasze gryczana?
jajecznice?
ogorki swieze?
kapuste kiszona?
pomarancze? kiwi?
i jak to jest z marchewka bo raz czytam ze mozna raz nie i juz ogluplam
zupelnie?
czy moge laczyc np ser feta z warzywami?
czy serki typu brie mozna konsumowac?
no i ostatnie w sumie najwazniejsze
czy osoba bedaca szczesliwa posiadaczka hipoglikemii moze stosowac tak
diete?
pozdrawiam
aducha

2. Data: 2003-03-26 11:26:13

Temat: Re: MM- 1faza- pytania, pytania
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam mam pytanek kilka w kwestii MM:-)))
> czy mozna jesc w 1 fazie
> kasze gryczana?

Nie, bo ma IG >35.

> jajecznice?
> ogorki swieze?
> kapuste kiszona?

Tak

> pomarancze? kiwi?
> i jak to jest z marchewka bo raz czytam ze mozna raz nie i juz ogluplam
> zupelnie?

Z umiarem, tzn w nielwielkich ilosciach od czasu do czasu mozna (moim
zdaniem ;))

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-03-26 12:42:20

Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za pomoc, tylko dalej nie wiem co z ta hipoglikemia?:-)))
pzdr
aducha

4. Data: 2003-03-26 13:28:35

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za pomoc, tylko dalej nie wiem co z ta hipoglikemia?:-)))

nic o tym nie wiem
napisz szerzej na czym to schorzenie polega.

musta

5. Data: 2003-03-26 15:48:59

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedobor cukru we krwi u mnie na skutek nadczynnosci trzustki (produkuje
troche za duzo insuliny) stad pytanie o MM
pzdr
Aducha

6. Data: 2003-03-26 16:01:41

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b5sia4$8ka$...@a...news.tpi.pl, aducha at
a...@r...dione.ids.pl wrote on 26/3/03 16:48:

> niedobor cukru we krwi u mnie na skutek nadczynnosci trzustki (produkuje
> troche za duzo insuliny) stad pytanie o MM

MM w "szczuplej bez wyrzeczen" pisze dosc duzo o hipoglikemii i
hiperglikemii i wplywie ozdywiania na yakie dolegliwosci (o ile mozna tak to
nazwac)
mysle, ze skoro sposob odzywianai propagowany przez MM i inne diety
niskoglikemiczne ma na celu utrzymanie w miare stalego poziomu cukru we krwi
to przy takim schorzeniu jest jak najbardziej wskazana.
ale ja nie jestem lekarzem, najlepiej zapytaj specjalisty
--
*gosia*

7. Data: 2003-03-26 16:03:19

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za podpowiedz lece po ksiazke:-)
pzdr
aducha

dieta ketogeniczna - pytanie do praktykow
MM - luskane pestki slonecznika
Lublinianki !!!!!
dieta doktora Haya
MM torcik czekoladowy