Re: [MM] SZCZECIN??

From: Evunia <j...@s...net>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [MM] SZCZECIN??
Date: Mon, 15 Mar 2004 10:38:34 +0100
<c1vfap$g3b$1@atlantis.news.tpi.pl> <c1vgpm$cmn$1@inews.gazeta.pl>
<c1vif9$rr2$1@nemesis.news.tpi.pl> <c21fjk$k0j$1@inews.gazeta.pl>
<c21l9d$cuu$1@atlantis.news.tpi.pl> <c21n2k$itu$1@inews.gazeta.pl>
<c24400$kiq$1@nemesis.news.tpi.pl> <c246uu$t5b$1@inews.gazeta.pl>
<c25om2$adb$1@nemesis.news.tpi.pl> <c26l2p$ae0$1@inews.gazeta.pl>
<c2p9si$dgp$1@nemesis.news.tpi.pl> <c2ul4r$js0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<c33k3k$d0l$1@nemesis.news.tpi.pl>
<17x8svz26ujzf$.100wk3robgauj$.dlg@40tude.net>
<c33q0f$9bp$1@inews.gazeta.pl>
<e6ydc18wggoo$.afh6lqyqzbr2$.dlg@40tude.net>
<c33sjr$jsp$1@inews.gazeta.pl>

Mon, 15 Mar 2004 10:21:54 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> Eh Evuniu, kiedy ja sie tak wlasnie czuje. Jakby mnie krowa przezula i
> wyplula.

Ale to nie z winy wieku tak się czujesz, Elżuniu.
Smarkacze też czasami tak się czują ;)
Wystarczy poczytać posty na grupach, by mieć obraz całego przekroju złych
nastrojów, pesymizmu, narzekactwa, krytykanctwa i czarnowidztwa ;)
Twoje złe samopoczucie minie, a ich nie. Ty będziesz znów wesoła i życzliwa
innym, a oni nie... Bo "oni" już tak mają ;)

> Ja tez mam na nie nadzieje , chcetnie bym do ciebie sie wybrala, ale nie
> znajde chyba logicznego pretekstu w domu.

Ze znalezieniem takiego pretekstu ja też miałabym wielki problem ;)
Ale może spotkamy się kiedyś we czwórkę, zostawimy naszych facetów gdzieś
na kanapie, niech pogadają o tym i owym, a my zaszyjemy się w kąciku, żeby
im nie przeszkadzać :D
Albo wymyslimy coś innego. Mamy na to jeszcze dużo czasu ;)

> No i maz sie teraz uczy do
> egzaminu, wiec musze czasem go zastapic w robocir, a i w domu mam wiecej
> zajec.

Ale ja nie mówię, że to ma być już albo jeszcze szybciej. Póki co czekam na
powrót męża i mam nadzieję, że da się namówić na ogromny remont :D

--
Eva Sheers