MM a Kwasniewskiego...

11. Data: 2003-01-07 13:53:13

Temat: Re: MM a Kwasniewskiego...
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matrix" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:avehqh$1hgp$1@news2.ipartners.pl...
> 1. Jaka jest roznica miedzy MM a Kwasniewskiego?

Za MM przemawiają: rozsądek, badania naukowe, medycyna, lekarze.
W dłuższym terminie MM nie powinna szkodzić ale wręcz poprawić zdrowie
(jeżeli do tej pory źle się odzywiałeś).

Dieta Kwaśniewskiego w dłuższym terminie jest nieprzewidywalna a
dotychczasowa wiedza każe sądzić, że szkodzi.

FAQ dieta, na mojej stronie domowej.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

12. Data: 2003-01-07 13:54:41

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W kalorie tez wiezylem a teraz po Montim nie wieze. Jestem nadzwyczaj

Tak naprawdę to kalorie i Monti to dwa różne spojrzenia na ten sam złożony
mechanizm. Dlaczego rozważać to wybiórczo zamiast kompleksowo?

13. Data: 2003-01-07 14:01:28

Od: Maksio <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Jan 2003 14:21:55 +0100, "Musta" <m...@p...onet.pl>
wrote:

>Ten argument jest, przepraszam, ale bez sensu.
>Diete Montiego jak przerwiesz to tez utyjesz.

Uwazaj jak czytasz, napisalem ze mozesz ja stosowac przez cale zycie
a nie przestac i nie tyc
Troche uwagi a nie madrosci i bedzie lepiej

14. Data: 2003-01-07 14:03:47

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po jakim czasie mozna zaobserwowac pierwsze efekty stosowania diety MM /
> Kwasniewskiego?

Na MM juz po tygodniu a nawet 2-3 dnaich,o otymalnej diecie sie nie
wypowiem,bo nie mam doswiadczenia

> Gdzie mozna zdobyc przepisy? Prof. Kwasniewski napisal ksiazke kucharska a
> MM?

Ria Tummers "szybko i szczuplo" i nasze wlasne pomysly na stronce
www.montignac.prv.pl Pozdrawiam Hafsa

15. Data: 2003-01-07 15:07:12

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazaj jak czytasz, napisalem ze mozesz ja stosowac przez cale zycie
> a nie przestac i nie tyc
> Troche uwagi a nie madrosci i bedzie lepiej

Ok, to rozbierzmy twoja argumentacje na czesci:
Dieta Monti jest OK bo mozna ja stosowac cale zycie i nie utyc.
DO jest Be bo jak sie ja przerwie to sie utyje.

Oba zdania sa prawdziwe. Z tym ze nie roztrzygaja przewagi jednej diety nad
druga bo mozna zbudowac zdania tez prawdziwe a odwrotne:

Dieta DO jest OK bo mozna ja stosowac cale zycie i nie utyc.
Monti jest Be bo jak sie ja przerwie to sie utyje.

Czy zgodzisz sie z powyzszymi zdaniami. Nie chcialem ci osobiscie dokuczyc,
tylko pokazac nielogicznosc argumentu.

musta

16. Data: 2003-01-07 17:57:25

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kwasniewskiego?
>
> Gdzie mozna zdobyc przepisy? Prof. Kwasniewski napisal ksiazke kucharska a

Kwasniewski nie jest ani profesorem, ani doktorem. Jest dyplomowanym
lekarzem medycyny.

Pozdro,
Cooler

17. Data: 2003-01-07 19:35:42

Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

o MM nic nie powiem bo nie wiem
a stosując dietę optymalną ( bez przesadyzmu)
schudem 9kg w miesiąc

macso
--
M.A.C.S.O.: Mechanical Artificial Construct Skilled in Observation
smile for all fans

18. Data: 2003-01-07 23:41:16

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mi tez ciezko, ale staram sie miec otwarty umysl i czekam - jak wszyscy na
> DO umra w wieku 45 lat na zawal to sie przekonam.

To już niemożliwe, bo ja skończyłem 45 kilka lat temu. :)
Zaczęłem już siódmy rok DO.

Jak beda zyli lat 120 to
> tez sie przekonam (no, moze moje dzieci)
> W kalorie tez wiezylem a teraz po Montim nie wieze. Jestem nadzwyczaj
> wdzieczny wszystkim na DO ze postanowili przeprowadzic taki eksperyment w
> makro skali na sobie.

Dziękujemy za wdzięczność. :)
Eksperyment nie jest groźny. Wystarczy co pół roku robić badania i
obserwować jak parametry organizmu się poprawiają.

> Ostatnio przeczytalem ksiazke o Ludziach i zarazkach w ktorej opisane sa
> dowody ze po rewolucji neolitycznej ludzie zyli krócej i gorzej niz przed.

Możesz podać tytuł?

> Autor tam udowadnia ze to przez choroby odzwierzece ale rownie dobrze
moglo
> byc to zwiazane z neolityczna zmiana diety - tak w uproszczeniu z miesnej
na
> mączną. To moja hipoteza wiec nie mowic o tym optymalnym ;-)

Hipoteza słuszna.

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2003-01-07 23:54:34

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

Protestuję przeciwko określeniu "w dużej ilości".
Ja jem około 120 gram dziennie, a to tylko trochę więcej jak pół kostki
masła.

jakos ciezko mi uwierzyc ze to taka zdrowa dieta.

Fakty zawsze są ważniejsze od wiary.

> Może nawet nie sam fakt jedzenia tłuszczów, ale to, że są to głownie
> tłuszcze zwierzęce mnie osobiście jakoś odrzuca,

Nie lubisz masełka, śmietany, żółteczek?

aczkolwiek, za mało wiem na
> temat DO, żeby zająć stanowisko i go bronić ;-)
> Mimo wszystko jednak, wydaje mi się, że dieta Montignaca jest po prostu
> bardziej różnorodna niż DO jeśli chodzi o owoce, warzywa, ilość i rodzaj
> tłuszczu.

Nie widzę różnic w różnorodności, a tylko w ilości.

A wiadomo, że jeśli jedzenie jest urozmaicone, to większa jest
> szansa na pokrycie wszelkich niedoborów w diecie.

Niedawno był na Discovery program o Grenlandii. Eskimosi przetrwali na niej
4 tysiące lat jedząc tylko mięso fok i wielorybów.

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2003-01-08 07:31:44

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> o MM nic nie powiem bo nie wiem
> a stosując dietę optymalną ( bez przesadyzmu)
> schudem 9kg w miesiąc

Jak to wytłumaczysz? Z CZEGO schudłeś?
Na pewno nie z tłuszczu. 9000 g tłuszczu x 9kcal = 81 000 kcal. To daje 2700
kcal ujemnego bilansu na dzień. Niewykonalne.
Chyba że masz na myśli pozbycie się treści pokarmowej, wody, mięśni i
odrobiny tłusczu ale to już nie jest chudnięcie tylko utrata masy. I nie
zawsze o taką utratę masy chodzi zwłaszcza osobom myślącym.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

MM moje małe odstępstwo ;-p
MM- owsianka
nie linczujcie mnie-salatka z soczewica MM
Info o diecie Atkinsa szukam
zaintrygowaliscie mnie