Re: MM-dlaczego nie chudne???

1. Data: 2002-11-07 10:53:57

Temat: Re: MM-dlaczego nie chudne???
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olu,
a na jakiej diecie bylas przed Montim,wspomnialas cos o kpoenhaskeij prze
pare dni,moze liczylas kalorie i jadlas zbyt malo bialka?Organizm zubozony
teraz po prostu odbudowal zapasy bialek.Piszesz o treningach.Te tez powoduja
wzmacnianie masy miesniowej,ktora wazy.Czy zauwazylas skoki wagi przed
miesiaczka,czy waga caly czas jednostajnie idzie w gore?Nie zniechcecaj
sie.Wydaje mi sie,ze powinnas bardziej regularnie jadac posilek w
poludnie,czyli lunch,a nie suszone owoce.A potem dopiero obiadokolacje
ok.17.Jedzenie na noc owocow tez nie jest dobrym pomyslem.Przeanalizuj,moze
bedziesz mogla zmienic troche rozklad posilkow,by byly regularne,i nie bylo
tak dlugiej przerwy miedzy sniadaniem a obiadem.Owoce jedz na obiad tylko
wyjatkowo.Pozdrawiam Hafsa

2. Data: 2002-11-07 16:28:04

Od: "Ola " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> pare dni,moze liczylas kalorie i jadlas zbyt malo bialka?Organizm zubozony
> teraz po prostu odbudowal zapasy bialek.

kalori nie licze od dawna, o bialko staralam sie dbac, nawet jesli sie odbudowywuje
to naprawde nie sadze zeby 3 kg wiecej to bylo tylko bialko :(

>Piszesz o treningach.Te tez powoduja
> wzmacnianie masy miesniowej,ktora wazy.

wiem wiem, ale tak naprawde to od niedawna zaczelam chodzic na silowenie a 60 kg bylo
juz wczesniej :(

>Czy zauwazylas skoki wagi przed
> miesiaczka,czy waga caly czas jednostajnie idzie w gore?

skokow raczej nie ma, stoi na 60 kg, czasem jest troche mniej

> Nie zniechcecaj
> sie.Wydaje mi sie,ze powinnas bardziej regularnie jadac posilek w
> poludnie,czyli lunch,a nie suszone owoce.

nie mam na to szans - studiuje i na uczeli nie mam wyboru

>A potem dopiero obiadokolacje
> ok.17.Jedzenie na noc owocow tez nie jest dobrym pomyslem.

:(

> [...]
> tak dlugiej przerwy miedzy sniadaniem a obiadem.Owoce jedz na obiad tylko

dziekuje za pomoc

Ola

Przepraszam wszystkich,[OT]
Chudnę