MM-fazy

1. Data: 2003-04-02 20:45:09

Temat: MM-fazy
Od: "Hanka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi podać rozpiske tych faz, albo rozkład zestawów z których
mogę korzystać w tej diecie. Nie kontroluje i nie rozpisuje niczego. Jem
poprostu to co mogę . Chciałabym sprawdzić jak to jest z tymi fazami i
dostać pożądną rozpiske tych zestawów.

2. Data: 2003-04-03 08:06:21

Temat: Re: MM-fazy
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogę korzystać w tej diecie. Nie kontroluje i nie rozpisuje niczego. Jem
> poprostu to co mogę . Chciałabym sprawdzić jak to jest z tymi fazami i

fazy sa dwie
I - kiedy chudniesz - Wegle do 35ig i zadnych ograniczen w laczeniu
II- utrzymujesz wage - wtedu wegle do 50ig - nie laczymy tych jednak z
tluszczami.

to jest tak krótko i tresciwie

musta

MM