[MM] ile można (nie) jeść?

1. Data: 2002-11-25 07:42:20

Temat: [MM] ile można (nie) jeść?
Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zastanawiam się, jak przetrwać na MM, gdy ma się ograniczony budżet? W moim
przypadku jest to około 3 zł dziennie na jedzenie i więcej nie wyciągnę.
Wszystko, co proponuje/poleca/zezwala Montignac to są produkty, które
kosztują niemałe pieniądze. W rezultacie jedyna dieta, na którą mnie stać,
to głodówka, albo odżywianie po amerykańsku (cukier, cukier i jeszcze raz
cukier).
I tu pytanie: czy Montignac ustalił jakiś limit ilościowy pokarmów, poniżej
którego nie wolno mi zejść? Czy może rozwiązać to jakoś inaczej?

pozdrawiam
Anka

2. Data: 2002-11-25 09:10:52

Temat: Re: [MM] ile można (nie) jeść?
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alcer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> zastanawiam się, jak przetrwać na MM, gdy ma się ograniczony budżet? W
moim
> przypadku jest to około 3 zł dziennie na jedzenie i więcej nie wyciągnę.

To zostaje Ci tylko dieta optymalna, jeżeli chcesz się odżywiać bez
niedoborów podstawowych składników pokarmowych.

Najmniejsze jajka po 18 groszy:
5 x 18 = 90 groszy
masło 50 gram = 50 groszy
skórki wieprzowe 100 gram = 10 groszy
mięso 50 gram = 50 groszy
ziemniaki 200 gram = 20 groszy
buraczki 100 gram = 20 groszy
kapusta 100 gram = 10 groszy
kości na rosół + włoszczyzna = 30 groszy
przyprawy około 10 groszy
inne, np. kawałek bułki do gołąbków = 10 groszy
Będzie z tego jajecznica na maśle, gołąbki (kapusta, skórki, mięso),
ziemniaki i surówka, rosół.
Koszt = 3,00 zł, Można by tu chyba jeszcze zaoszczędzić i kupić taniej.
B~50gram, T~120 gram, W~50-60

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2002-11-25 09:11:49

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poniżej
> którego nie wolno mi zejść? Czy może rozwiązać to jakoś inaczej?

3 zl na jedzenie... na caly dzien? uuuuuuuuula

jogurt 500 ml + platki owsiane - 2 zl
zostaje 1 zl na obiad i kolacje
nie mam pojecia :(

Saman_tha

4. Data: 2002-11-25 09:53:29

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alcer <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:arsk4h$5r$...@n...tpi.pl...
> [...]
W moim
> przypadku jest to około 3 zł dziennie na jedzenie i więcej nie

To lepiej w takim wypadku zrobic zakupy na dwa dni.Wiecej moze
ugotujesz i bedziesz mial posilek na dwa dni
Fiona

5. Data: 2002-11-25 22:16:53

Od: "Adamgreg" <A...@n...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kości na rosół + włoszczyzna = 30 groszy

w moim sklepiku w W-wie sama włoszczyzna 2,50 :(

6. Data: 2002-11-25 22:40:17

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamgreg" <A...@n...qdnet.pl> napisał w wiadomości

> w moim sklepiku w W-wie sama włoszczyzna 2,50 :(

Ale to na 10 porcji :)

7. Data: 2002-11-27 12:14:11

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W moim
> przypadku jest to około 3 zł dziennie na jedzenie i więcej nie wyciągnę.
> Wszystko, co proponuje/poleca/zezwala Montignac to są produkty, które[...]

przepraszam masz 3 zl na jedzenie i mimo to jestes za gruba?

przepraszam a co jesz?

moze wystarczy tylko lekko zmodyfikowac?

moi znajomi jedli np makaron z cukrem, chleb z musztarda i ziemniaki ze
skwarkami - nie zartoje.

[off-topic] pytanie do ludzi stosujacych diete
powrot
Lody optymalne-szukam przepisu
Dietka - przemiana materii...
wstęp do odżywiania - trochę długie