MM-makaron razowy

1. Data: 2003-01-15 14:16:07

Temat: MM-makaron razowy
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Podczytuje Was od dawna i rownie dlugo przymierzalam sie do przejscia na
montiego. W koncu sie zdecydowalam i oczywiscie zaczelam od zakupow. jeszcze
pare dni minie zanim w lodowce beda tylko "montiegowskie" jedzonko. Czytajac
grupe wiele watpliwosci wyjasnia sie na bierzaco ( jak sie nowe urodza to
pomecze Was troszke) ale z jednym mam problem. Chodzi o makaron razowy. Juz
go kupowalam juz mialam w koszyku ale jeszcze rzucialm okiem na sklad i
okazalo sie ze jest to makaron z maki razowej PSZENNEJ ( caps dla
podkreslenia-nie krzycze) i nie wiem. Czy wazne ze razowa i spelnia
wymagania MM czy tez to ze jest z pszenicy dyskwalifikuje go niezaleznie od
tego czy razowy czy nie.
Pozdrawiam
Dagmara

2. Data: 2003-01-16 12:26:59

Temat: Re: MM-makaron razowy
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Was prosze o odpowiedz. Chyba ze nikt nie wie jak to jest z
makaronem pszennym razowym :(
Daga

3. Data: 2003-01-16 12:44:22

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b068al$9rs$...@n...tpi.pl, brimpke at b...@p...onet.pl wrote
on 16/1/03 13:26:

> Bardzo Was prosze o odpowiedz. Chyba ze nikt nie wie jak to jest z
> makaronem pszennym razowym :(

mozna zawsze sprawdzic w archiwum czy byc moze ktos juz o to nie pytal i czy
przypadkiem nie otrzymal odpowiedzi.
ja pytalam i potem nawet gdzies to przytaczalam.
generalnie: lepszy jest makaron z semoliny (semolina di grano duro albo
whole wheta demolina moze byc na opakowaniu napisane. z polskich makaronow
chyba Malma jest z semoliny) ugotowany al dente. ponoc spaghetti najlepsze.
i pamietaj, ze mieso i ser w polaczeniu z makaronem i ryzem odpada.
przynajmniej w 1 fazie.
a i potem tez lepiej nie.

pozdrowienia
--
*gosia*

4. Data: 2003-01-16 12:45:17

Od: "loxia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podkreslenia-nie krzycze) i nie wiem. Czy wazne ze razowa i spelnia
> wymagania MM czy tez to ze jest z pszenicy dyskwalifikuje go niezaleznie

Witaj

z tego co wiem to mąka razowa to pszenna wlasnie tyle ze mniej oczyszczona.
Mielone sa ziarna razem z oslonkami
a typ maki to jej numer.
Oporcz tego istnieje jedynie maka ziemniaczana i kukurydziana ( z innymi sie
nie spotkalam )
Wiec ten makaron jest jak najbardziej MM.
Pozdrawiam
loxia

5. Data: 2003-01-16 12:56:18

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loxia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oporcz tego istnieje jedynie maka ziemniaczana i kukurydziana ( z innymi
sie
> nie spotkalam )
Jest jeszcze maka sojowa,gryczna z amarantusa,zytnia,i pewnie jeszcze
inne.HAfsa

6. Data: 2003-01-16 12:57:01

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loxia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiec ten makaron jest jak najbardziej MM.
> Pozdrawiam
> loxia

Miałam nadzieje na taka odpowiedz. Dziekuje Ci bardzo

Dagmara

7. Data: 2003-01-16 12:58:00

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b06a2v$s03$...@n...tpi.pl, brimpke at b...@p...onet.pl wrote
on 16/1/03 13:57:

> Miałam nadzieje na taka odpowiedz. Dziekuje Ci bardzo

a ja nadal swoje - raczej nie niestety.
(po prostu argumenty em. mnie przekonaly)
zobacz tu:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&newwindow=1&th=f
76193013db925a2&rnum=2

a z ciekawosci zapytam: smakuje Ci ten razowy makaron? mi tak srednio
niestety.
--
*gosia*

8. Data: 2003-01-16 13:00:51

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
najlepsze.
> i pamietaj, ze mieso i ser w polaczeniu z makaronem i ryzem odpada.

Z tym semolinowym to wiem ( staram sie kupowac wloskie ) i ze tylko warzywka
i rybka wchodza w gre z makaronem czy tez ryzem ( oczywiscie nie
oczyszczonym). Zreszta wszystko jest jasne jak czytam ale czasem jak juz mam
cos zrobic do jedzenia to czasem sie gubie. Tak jak z tym czy w musli (
robionym przeze mnie na bazie platkow owsianych NIE blyskawicznych) moga byc
orzechy....
Ech duzo jeszcze przede mna
Daga :)))

9. Data: 2003-01-16 13:02:10

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> on 16/1/03 13:57:

> a ja nadal swoje - raczej nie niestety.
> (po prostu argumenty em. mnie przekonaly)

A to nie tak jak z ryzem?
Daga

10. Data: 2003-01-16 13:02:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak z tym czy w musli (
> robionym przeze mnie na bazie platkow owsianych NIE blyskawicznych) moga
byc
> orzechy....
>mozesz dodac troche orzechow,do tegosuszone morele,sliwki.Nie rodzynki
,nauczysz sie szybko wszystkic zasad i sama niedlugo bedziesz glownym
ekspertem na grupie.Pozdrawiam HAfsa

kto mi podesle diete kopenhaska ? dzieki z gory !
WITAMINY I MINERALY NA ZDROWIE
Re: Jak schudnac ?
MM - ogóry kiszone
Nowy