MM - na czym smazyc jajecznice

1. Data: 2003-02-15 18:32:17

Temat: MM - na czym smazyc jajecznice
Od: mb <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czym smazyc jajecznice zgodna z MM?
(Ze na patelni sie domyslam)
pozdr.

2. Data: 2003-02-15 19:37:26

Temat: Re: MM - na czym smazyc jajecznice
Od: "Teres" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mb" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:im1t4vot79m2rs5ni7ld4sc0dtg0bjkkde@4ax.com...
> Na czym smazyc jajecznice zgodna z MM?
> (Ze na patelni sie domyslam)
> pozdr.

Jesli jako posilek tluszczowy, to chyba mogla by byc na boczku, smalcu, no
nie wiem, na co masz ochote ;-) ?

Pozdrawiam,
Teres

3. Data: 2003-02-16 13:11:18

Od: mb <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Feb 2003 20:37:26 +0100, "Teres" <T...@p...fm> wrote:

>Uzytkownik "mb" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
>
>Jesli jako posilek tluszczowy, to chyba mogla by byc na boczku, smalcu, no
>nie wiem, na co masz ochote ;-) ?

Najchetniej na masle, ale widnieje ono obok m.in. smalcu na liscie
"zlych" tluszczy, ktorych nalezy unikac (MM: Jesc aby schudnac, str
242).
Boczek zdaje sie, tez do zalecanych nalezy ... (?)

4. Data: 2003-02-16 13:13:59

Temat: ERRATA Re: MM - na czym smazyc jajecznice
Od: mb <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Feb 2003 14:11:18 +0100, mb <b...@g...pl> wrote:

> [...]
>242).
>Boczek zdaje sie, tez do zalecanych nalezy ... (?)

oczywiscie mialo by: Boczek zdaje sie, tez do zalecanych NIE nalezy
... (?)

5. Data: 2003-02-16 14:40:37

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mb <b...@g...pl> wrote in

> Na czym smazyc jajecznice zgodna z MM?

Czy przypadkiem samo jajko nie jest już tłuste? Ta odrobina
tłuszczu dodatkowo nie gra IMHO dużej roli, bardziej się zastanawiam, z
czym Ty tą jajecznicę zjesz (no bo chleb i tłuszcz podobno jest be).

--
/**** Rząd do roboty za 600 zł! ****\
\**** Napis na murze, Wrocław. ****/

6. Data: 2003-02-16 17:30:29

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2obdm.3vv77hr.1@roses.of.many.colours...

bardziej się zastanawiam, z
> czym Ty tą jajecznicę zjesz (no bo chleb i tłuszcz podobno jest be).

Ja zjadam z uśmiechem. Oczywiście bez chlebka :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

7. Data: 2003-02-17 06:41:53

Od: "wisia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem na czym sie powinno, powiem na czym ja ja robie: na oliwie z oliwek
podsmazam cebulke, wrzucam jajka i zanim zaczne mieszac lyzke stolowa masla.

smacznego:)
wisia

8. Data: 2003-02-17 08:42:50

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na czym smazyc jajecznice zgodna z MM?

MM poleca jajka na bekonie - patrz po polsku wedzonka lub boczek

musta

MM:soczewica
Dieta Dr Hay'a
HELP!