[MM] pomóżcie zrozumieć

1. Data: 2002-10-26 17:14:01

Temat: [MM] pomóżcie zrozumieć
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Montim 6. miesiąc
Od miesiąca waga mi się nie zmienia, a ubywa mi objętości. widać po twarzy i
coraz luźniejszych spodniach.
Pomóżcie mi zrozumieć co się dzieje

Z góry dziękuję
JAnuszeq

2. Data: 2002-10-26 19:48:16

Temat: Re: [MM] pomóżcie zrozumie
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na Montim 6. miesiąc
> Od miesiąca waga mi się nie zmienia, a ubywa mi objętości. widać po twarzy
> coraz luźniejszych spodniach.
> Pomóżcie mi zrozumieć co się dzieje

Nie mówię o Tobie ale taki efekt daje np zwiększenie % udziału mięśni i
zmniejszenie % tłuszczu w ogólnej masie ciała związane z mniejszym ciężarem
właściwym drugiego.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-10-27 08:58:20

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aperm1$gsj$1@news.tpi.pl...
> [...]
> właściwym drugiego.
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Dzięki Janku
Na to wpadłem ale w moim przypadku nie ma powodu dla przyrostu bezwzględnej
ilości mięśni. Zatem % udział mięśni owszem rośnie ale dzięki spadkowi
ilości tłuszczu.
Może ktoś ma jakiś inny pomysł ?

Januszeq

4. Data: 2002-10-27 09:29:10

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bezwzględnej
> ilości mięśni. Zatem % udział mięśni owszem rośnie ale dzięki spadkowi

Januszqu,a czy ty musisz wszystko rozumiec?Ciesz sie z mniejszego rozmiaru
spodni i juz.Mnie tez sie to zdarza.Waga nie przechyla sie nic do dolu a
czuje sie szczuplejsza.Przestaje sie wazyc,a po kilkunastu dniach
niespodzianka na wadze.Juz niedlugo koncze faze pierwsza....Nie wglebiam sie
w to,co sie dzieje we mnie,czy mi rosnie masa miesniowa czy nie,na pewno
zmniejsza sie tluszczowa,golym okiem to widac.I o to przeciez
chodzi.Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2002-10-27 11:06:52

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilości mięśni. Zatem % udział mięśni owszem rośnie ale dzięki spadkowi

a moze ma to zwiazek z iloscia wody w pokarmach i w organizmie ???????????

6. Data: 2002-10-27 11:25:13

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w to,co sie dzieje we mnie,czy mi rosnie masa miesniowa czy nie,na pewno
> zmniejsza sie tluszczowa,golym okiem to widac.I o to przeciez

Pewnie, że nie MUSZĘ wiedzieć. Ale CHCĘ wiedzieć.

7. Data: 2002-10-27 11:28:20

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a moze ma to zwiazek z iloscia wody w pokarmach i w organizmie ???????????

Ubywa tłuszczu i wody, a na to miejsce wbudowuje się coś cięższego ?
Tylko co ??????
Zlitujcie się, nich powie kto ma jakiś pomysł bo mnie ciekawość zżera.

JAnuszeq

8. Data: 2002-10-27 16:40:17

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ubywa tłuszczu i wody, a na to miejsce wbudowuje się coś cięższego ?
> Tylko co ??????
> Zlitujcie się, nich powie kto ma jakiś pomysł bo mnie ciekawość zżera.

A może...
spodnie Ci się rozciągnęły? W jakim proszku prałeś?
A skóra... efekt działania kremów z elastyną.
:-)

9. Data: 2002-10-28 06:28:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ubywa tłuszczu i wody, a na to miejsce wbudowuje się coś cięższego ?
> Tylko co ??????
> Zlitujcie się, nich powie kto ma jakiś pomysł bo mnie ciekawość zżera.

Zostały Ci jeszcze kości, jako podejrzane o zwiększenie ciężaru. Rzuć je na
wagę :)

10. Data: 2002-10-28 07:05:08

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zostały Ci jeszcze kości, jako podejrzane o zwiększenie ciężaru. Rzuć je
na
> wagę :)

Może prównanie zdjęć rentgenowskich z kiedyś i teraz pozwoli stwierdzić
zmiany gęstości kości ?

MM
ksiazka
Co sadzicie o..