[MM] pomóżcie zrozumieć

11. Data: 2002-10-28 07:37:24

Temat: Re: [MM] pomóżcie zrozumieć
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Januszeq" <k...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:apeihr$15ik$1@foka.acn.pl...
> Na Montim 6. miesi?c
> Od miesi?ca waga mi si? nie zmienia, a ubywa mi obj?to?ci. widaae po twarzy
> coraz lu 1/4 niejszych spodniach.
> Pomó?cie mi zrozumieae co si? dzieje
>
> Z góry dzi?kuj?
> JAnuszeq

a chodzisz na silownie, bo tylko takie widze rozwiazanie Twojej zagadki?
zamiast tluszczu dorobiles sie miesni, a one tez waza, stad szczuplejsza
sylwetka chociaz waga ta sama.
Ilona

12. Data: 2002-10-28 08:27:55

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> [...]
>
> a chodzisz na silownie, bo tylko takie widze rozwiazanie Twojej zagadki?
> zamiast tluszczu dorobiles sie miesni, a one tez waza, stad szczuplejsza

Dziekuje Ci Ilono za dobre slowo, ale
Na silowni nigdy w zyciu nie bylem. Duzo sportów uprawialem i budowy jestem
raczej miesniowej niz intelektualnej ale ze sportami skonczylem 8 lat temu.
Po przejsciu w marcu na odzywianie wg MM specjalnie przypilnowalem aby NIE
ZMIENIL sie mój tryb zycia, chcac sie przekonac ile moze dac ta dieta. Nie
ma zadnych sportowo/silowych powodów przyrostu masy miesniowej (niestety).
Byc moze nawet spadek masy ciala powinien spowodowac równiez zmniejszenie
sie masy miesni bo nieco mniej ich jest potrzebnych ?
Niestety pytanie wciaz pozostaje otwarte.

Pozdrawiam oczekujaco
JAnuszeq

13. Data: 2002-10-28 11:30:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Januszqu,
mysle,ze ubylo ci na pewno tkanki tluszczowej,za to uzupelniles swoje bialka
w organizmie prawidlowo sie odzywiajac,chyba w tym tkwi tajemnica.zywiac sie
kiedys czym kolwiek przybywalo tluszczyku,a bialka niekoniecznie.Mysle,ze
ciezko bedzie to wytlumaczyc logicznie ,rozsadnie i
fizjologicznie.Pozdrawiam mimo wiatru Hafsa

14. Data: 2002-10-28 12:52:20

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciezko bedzie to wytlumaczyc logicznie ,rozsadnie i
> fizjologicznie.Pozdrawiam mimo wiatru Hafsa

Czy Hafsa nie znaczy czasem "Światełko w tunelu" ?

Czyli białka są cięższe od tłuszczu ?
A w ogóle to ja nie mam aż tak wygórowanych wymagań.
Nie potrzebuję wytłumaczenia logicznego, rozsądnego ani fizjologicznego.
Uszczęśliwiłoby mnie takie, które byłoby zaledwie prawdziwe i zrozumiałe.

Pozdrawiam z wdzięcznością
JAnuszeq

P.S.
Co z sernikiem ?

15. Data: 2002-10-28 14:23:38

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> bialka
> sie
niekoniecznie.Mysle,ze

> Czy Hafsa nie znaczy czasem "Światełko w tunelu" ?
chcialabym,by to znaczylo wlasnie....
> Czyli białka są cięższe od tłuszczu ?
trudno tu mowic o wadze,to zupelnie inna jakosc pod wzgledem
chemicznym.Baialka wchodza w sklad nie tylko miesni,wszystkie enzymy to
bialka, w osoczu jest ich cala gama spelniajace rozne funkcje.
> A w ogóle to ja nie mam aż tak wygórowanych wymagań.
> Nie potrzebuję wytłumaczenia logicznego, rozsądnego ani fizjologicznego.
Tlumaczenie musi takie byc,by bylo przyjete...przez ciebie.Bo sadze,ze
jestes logiczny i rozsadny a fizjologia to czesc twego pytania,na ktoer
ciezko odpowiedziec,chyba ze znjadzie sie ktos,kto zmontuje mikrokamerke,ty
ja POLKNIESZ i wtedy okaze sie,gdzie tkwi przyczyna.
> Uszczęśliwiłoby mnie takie, które byłoby zaledwie prawdziwe i zrozumiałe.
Mysle,ze sens jest wlasnie taki,jaki ci podalam.Na pewno szczegolowe wyniki
sprzed marca i obecne dalyby odpwoiedz.Ale nie masz ich zapewne.Zdjec RTG
nie rob,bez sensu,szkoda sie naswietlac.
> Pozdrawiam z wdzięcznością
> JAnuszeq
>
> P.S.
> Co z sernikiem ?

Sernik jest w fazie ostatecznego testowania.W miedzyczasie wyszla mi
galaretka jablkowa,probowales?
Ostatnia wersja sernika byla dobra,ale konsystencja rzadka,a musi byc jak
nalezy.

Jeszcze ci powiem,ze ja teraz na MM chudne inaczej.Nie mam zapadnietych
policzkow,nie jestem zabiedzona, na wadze ubywa bardzo powoli,czasem nic,a
ja smukleje.I tez moge pytac -dlaczego?Ja nie pytam-ja SIE CIESZE!!!!Hafsa

16. Data: 2002-10-28 15:19:11

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja smukleje.I tez moge pytac -dlaczego?Ja nie pytam-ja SIE CIESZE!!!!Hafsa

JA TEŻ SIĘ CIESZĘ
że szczupleję,
że nie wyglądam jak pies szarpei,
że moja Pani patrzy na mnie troszkę inczej
ale oczywiście również chcę zrozumieć i pytam. Taka moja wredna natura.

JAnuszeq

17. Data: 2002-10-28 16:10:01

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że moja Pani patrzy na mnie troszkę inczej
> ale oczywiście również chcę zrozumieć i pytam. Taka moja wredna natura.

To naturalne,nie jest to oznaka wrednosci,ja raczej tez chce wiedziec,co sie
dzieje ze mna,ale nie wszystko da sie wytlumaczyc.Szukanie w Biochemii
Harpera nie ma sensu.Zreszta niedlugo bede miala sporo czasu,wiec w temat
zaglebie sie po studencku i znajde odpowiedz,wierz mi.Jestem
dociekliwa,poszperam troche tu i tam.Ale najwazniejsze jest samopoczucie
twoje i zony.I nogi mniej dzwigaja i kregoslup nie boli i mozna wbiec na 2
pietro bez wysilku.I wiazanie butow nie meczy.I przyjemnie w lustro
spojrzec,a znajomi nie poznaja.I nie jest sie niewolnikiem uczucia
glodu.Pozdrawiam Hafsa

18. Data: 2002-10-28 19:47:52

Temat: Re: [MM] pomóżcie zrozumie
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pietro bez wysilku.I wiazanie butow nie meczy.I przyjemnie w lustro
> spojrzec,a znajomi nie poznaja.I nie jest sie niewolnikiem uczucia

a jednak "swiatelko w tunelu" :)

masz duzo radosci w sobie Hafsa!. Zazdroszcze :)

Saman_tha

19. Data: 2002-10-29 06:55:32

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że moja Pani patrzy na mnie troszkę inczej
> ale oczywiście również chcę zrozumieć i pytam. Taka moja wredna natura.

Organizm dąży do równowagi w procesach anabolicznych i katabolicznych.
Na diecie MM spada wytwarzanie insuliny w organiźmie. Insulina jest hormonem
anabolicznym, powodującym głównie przyrost tkanki tłuszczowej. Dla
utrzymania równowagi wzrasta produkcja innego hormonu anabolicznego -
hormonu wzrostu. Powoduje to przyrost mięśni, kości i tkanki łącznej. Po
prostu stałeś się nieświadomie endogennym "pakerem" :))))))
Może też nastąpić (głównie u młodzieży) wzrost produkcji hormonów płciowych
(też anabolicznych), który kształtuje sylwetkę.

Pozdrawiam
Leszek

MM
ksiazka