MM - posilek z "Chinczyka"

1. Data: 2003-01-13 13:55:25

Temat: MM - posilek z "Chinczyka"
Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Powiedzcie, czy spozywanie na obiad kurczaka w sosie curry od "Chinczyka"
jest ok?
Porcja sklada sie z miseczki ryzu, kurczaka (podsmazanego) i warzyw.
Moge jest 1/2 porcji, jezeli cala to za duzo.

Darek

2. Data: 2003-01-13 14:36:57

Temat: Re: MM - posilek z "Chinczyka"
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matrix" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Powiedzcie, czy spozywanie na obiad kurczaka w sosie curry od "Chinczyka"
> jest ok?
> Porcja sklada sie z miseczki ryzu, kurczaka (podsmazanego) i warzyw.
Zjedz kurczaka i warzywa a ryz sobie podaruj.to wlasnie bedzie pol
porcji.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-01-13 14:53:51

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Porcja sklada sie z miseczki ryzu, kurczaka (podsmazanego) i warzyw.
> Moge jest 1/2 porcji, jezeli cala to za duzo.

ryz jest be
ale makaron sojowy jest tak naprawde ryzowy wiec tez be
kurczak to golab
chinczyk to wietnamczyk
tylko brud jest prawdziwy ;-)

serio sosy zadeszczaja maka ziemnaczana wiec niedobze jest tam jesc a w
suruwce jest cukier.
musta

4. Data: 2003-01-13 15:07:21

Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn, ze ryzu (bialego) nalezy unikac tak samo jak ziemniakow i bialego
pieczywa?
A co z ciemnym? On jest chyba ok.

Darek

5. Data: 2003-01-13 15:54:16

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn, ze ryzu (bialego) nalezy unikac tak samo jak ziemniakow i bialego
> pieczywa?
> A co z ciemnym? On jest chyba ok.
>
> Darek
Mozesz go jesc ale tylko w zestwieniu z warzywmai i sosami warzywnymi z
warzyw o bardzo niskim IG-pieczarkowy,pomidorowy,wielowarzywny.Pozdrawiam
Hafsa

6. Data: 2003-01-17 00:15:30

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"matrix" <s...@p...onet.pl> skribis:

>Tzn, ze ryzu (bialego) nalezy unikac tak samo jak ziemniakow i bialego
>pieczywa?

generalnie wszystki biale jest zle ;) - maka, cukier, sol...

>A co z ciemnym? On jest chyba ok.

Przynajmnmiej lepszy.

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

7. Data: 2003-01-18 17:16:13

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Porcja sklada sie z miseczki ryzu, kurczaka (podsmazanego) i warzyw.
> Moge jest 1/2 porcji, jezeli cala to za duzo.

Chyba posiłek z "Pekińczyka" właśnie wyczytałam w gazecie o nazwie "Super
Nowości" wydanie weekendowe (dziennik na płd-wsch. Polske) o posiłkach u
Chińczyka. Goście łapali bezpańskie psy i je podawali jako mięsko. Żeby było
miękkie obtłukiwało sie pieska, który był powieszony w worku na żywca
bejsbolem. Wole jednak sama zrobić sobie w domu "chińczyka" z tego co sama
kupie. Lubie wiedzieć co jem. Ryz jak ryz ale do miesa nie można mieć nigdy
pewności!!!
Pozdrawiam!
--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

MM - wykroczenie..
uczucie zimna-cd
MM - Nic nie rozumiem !!!
nie na temat diety, ale nie wiem juz co robic
a czytaliscie w Polityce?