MM - Nic nie rozumiem !!!

1. Data: 2003-01-13 10:51:36

Temat: MM - Nic nie rozumiem !!!
Od: "Eulera" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam książkę "Szybko i ...", obejrzałam wszystkie polecane przez was
strony i mam ogromny mętlik w głowie !!! Dopiero zaczynam,
jestem w 1 fazie i co mogę jeść ?!!! Co należy do posiłków węglowodanowych
co do tłustych? W książce opisane są zestawy posiłków, ale w tym głównie
kolacje. Czy to oznacza, że w tej diecie kolacje są najważniejsze? Na grupie
też zostały podane zestawy, czy one są do 1 fazy? Niektóre zawierają więcej
niż 3 posiłki dziennie.(Może to są trochę głupie pytania, ale ja już
naprawdę nie wiem!).

Pomóżcie mi, bo się zniechęcę.
Pozdrawiam Magdalena Nierozgarnięta.

2. Data: 2003-01-13 12:06:17

Temat: Re: MM - Nic nie rozumiem !!!
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulera" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
Co należy do posiłków węglowodanowych
> co do tłustych?

Posilki weglowodanowe to takie,ktore zaiwraja produkty o IG wyzszym niz
35,a wiec makaron,ryz,chleb polaczone z bialkiem i weglowodanami o bardzo
niskim IG-warzywami wg listy,zas tluszczowe to takie,ktore zawieraj
tluszcze,a wiec wedliny,jajka,sery,miesa,ryby/tu wyjatek-mozna je z
weglowodanami/,polaczone z bialakmi i warzywami o bardzo niskim IG

W książce opisane są zestawy posiłków, ale w tym głównie
> kolacje. Czy to oznacza, że w tej diecie kolacje są najważniejsze?

Nie,najwazniejsze sa sniadania i obiady,kolacje to lzejsze wersje obiadow.

Na grupie
> też zostały podane zestawy, czy one są do 1 fazy?

Tak.

Niektóre zawierają więcej
> niż 3 posiłki dziennie.(Może to są trochę głupie pytania, ale ja już
> naprawdę nie wiem!).
Bo trzeba zjesc MINIMUM 3 posilki dziennie,a te pozostale nie glowne
posilki to przekaski,ktroych po kilku dniach nie bedziesz potrzebowala.

> Pomóżcie mi, bo się zniechęcę.
> Pozdrawiam Magdalena Nierozgarnięta.

Tylko sie nie zniechecaj!!!!Dieta jest fajna i latwa,gdy sie ja dobrze
zrozumie.Pozdrawiam i trzymam kciuki.Hafsa

3. Data: 2003-01-13 13:12:20

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co należy do posiłków węglowodanowych

Posiłki węglowodanowe to takie, które zawierają węglowodany o IG > 35, czyli
np. pełnoziarniste pieczywo, spaghetti, ryż Basmati. Z takimi posiłkami nie
wolno łączyć rzeczy tłustych, pomijąjąc tłuste ryby i oliwe z oliwek (te są ok).

> co do tłustych?

Sery, wędliny, mięso ... Możesz je jeść, ale bez chleba czy makaronu.

> Czy to oznacza, że w tej diecie kolacje są najważniejsze?

Nie. W tej diecie ważne są WSZYSTKIE posiłki. Być może kolacjom poświęcono
najwięcej przepisów dlatego, że to główny posiłek, który przygotowujemy w domu:
śniadanie w tej diecie jest proste i niewiele tu można wymyślić, a obiady jemy
poza domem (Montigniac wychodzi z założenia, że głównymi odbiorcami jego
książek są ludzie, którzy często jadają "na mieście"). Poza tym kolacja jest o
tyle szczególna, że jesteśmy juz po pozostałych posiłkach - to dobry moment aby
zbilansować całodzienne menu. Widzisz, czy danego dnia zjadłaś wystarczająco
dużo dobrych węglowodanów, tłuszczów i białka i jeśli nie - kolacją to
regulujesz.

Gosia

4. Data: 2003-01-13 13:12:21

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-01-16 17:01:42

Od: "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde mozna laczyc z weglowodanami (makaron razowy i ryz ciemny ) ryby i
oliwe z oliwek?, mnie sie wydawalao, ze absolutnie nie wolno spozywac przy
tym tluszczy, zadnych!
Pytam, bo sama wolalabym zjesc rybe z warzywami i ryzem (cos w rodzju
risotto) a nie same warzywa + ryba.
Kasia

6. Data: 2003-01-16 19:28:57

Od: "GOGO" <g...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym tluszczy, zadnych!
> Pytam, bo sama wolalabym zjesc rybe z warzywami i ryzem (cos w rodzju

Jeśli nie wiesz jak zacząć proponuję tygodniowe menu,pierwszy tydzień
najgorszy
Hafsa napisała swoje ,a jest na tej diecie najdłużej.Polecam

GOGO
http://www.montignac.prv.pl/

nie na temat diety, ale nie wiem juz co robic
a czytaliscie w Polityce?
A jak przytyć?
MM-kapusta czerwona
MM - nowa strona www