MM-kapusta czerwona

1. Data: 2003-01-12 21:48:09

Temat: MM-kapusta czerwona
Od: "Loxia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Jak sie ma czerwona (modra) kapusta do MM? Nie moge jej znalezc na zadnej
liscie.
A jesli jest ok to czy polaczenie kapusty, bialej fasolki, ogorka kwaszonego
i orzeszkow ziemnych jest wciaz MM?
do tego sok z cytryny, oliwka z oliwek i przyprawy

pozdrawiam

Loxia

2. Data: 2003-01-13 07:32:57

Temat: Re: MM-kapusta czerwona
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Loxia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kwaszonego
> i orzeszkow ziemnych jest wciaz MM?
> do tego sok z cytryny, oliwka z oliwek i przyprawy

Jak najbardziej monti :-) Kapusta należy do warzyw o bardzo niskim IG :-) Z
tych produktów robisz sałatkę?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jeśli nie masz na coś dowodów, używaj zwrotu "moim zdaniem".
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

3. Data: 2003-01-13 07:49:14

Od: "loxia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kwaszonego
>
> Jak najbardziej monti :-) Kapusta należy do warzyw o bardzo niskim IG :-)

No tak sie przymierzam:) ciekawam jak moj organizm zareaguje na takie
zestawienie. a moze zrobic bez fasoli?
tylko najbardziej by mi pasowalo jablko do tego.. zrobie troche sporbuje jak
smakuje jak bedzie dobre to wymieszam reszte.

pozdrawiam
Loxia

4. Data: 2003-01-13 13:02:36

Od: "loxia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kwaszonego
> i orzeszkow ziemnych jest wciaz MM?
> do tego sok z cytryny, oliwka z oliwek i przyprawy

no to zrobiłam: czerwona kapusta sparzona, do tego ugotowana biala fasola i
ogorek kwaszony,
oliwa, sol, pieprz troszke czosnku granulowanego i bylo pycha..
tzn mnie smakowalo.

pozdrawiam

Loxia

MM - nowa strona www
Kalorycznosc alkoholii
jak to robic??
o co chodzi z marchewką i inne rewelacje ;-) wyszło dłuuugie
Chleb - jaki ?