[MM] posiłki tłuszczone

1. Data: 2004-05-30 22:47:15

Temat: [MM] posiłki tłuszczone
Od: "Ola W." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mam pytanie!
Od dłuższego czasu jestem na MM, straciłam na wadze ok 6 kg. ale wciąż
wydaje mi się, że nie do końca rozumiem co z czym mogę jeść i ograniczam się
do kilku produktów, których jestem pewna.
Największym dylematem są posiłki tłuszczowe. Jakie to posiłki? słyszałam, że
tylko do nich mogę jeść żółty ser, który uwielbiam.
Mam prośbę- powiedzcie mi co Wy jadacie??? Nie mam zbyt wiele czasu na
przygotowanie posiłków.

Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Ola

2. Data: 2004-05-31 19:51:07

Temat: Re: [MM] posiłki tłuszczone
Od: "Faf" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prośbę- powiedzcie mi co Wy jadacie??? Nie mam zbyt wiele czasu na
> przygotowanie posiłków.

OK. To pewnie sprawa indywidualna i niejedna osoba sie oburzy, ale mnie
sluzy takie jedzenie (sluzy=rownomiernie,powoli trace wage):

- ser mozarella (100-200g) + pomidory,por + bazylia + odrobina oliwy
- jajecznica z pieczarkami i porem na oliwie (+surowka, ogorki
malosolne,...)
- salami (100g), swieze ogorki
- parowki "morlinki" dla dzieci (0,4% weglo), majonez Omega3, wazywa surowe
- smazone pieczarki, odrobina mozarelli, por, salata
- losos z grila albo z patelni, salatka z warzyw
- ...

To tak z ostatniego tygonia.

3. Data: 2004-05-31 20:15:22

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faf" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> OK. To pewnie sprawa indywidualna i niejedna osoba sie oburzy, ale mnie
> sluzy takie jedzenie (sluzy=rownomiernie,powoli trace wage):

Nie rozumiem czemu ktos miałby sie oburzać i dlaczego. Same dobre rzeczy
jesz i do tego chudniesz. Tak trzymać :-)
Małgorzatka

4. Data: 2004-05-31 20:28:28

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co do posiłków tłuszczowych to ja akurat z tymi nie mam problemów (właśnie
gorzej z węglowodanowymi), bo zwykle na obiad jadam jakieś pieczone/smażone
mięsko/rybę (bez panierki, w ziołach) + surówki albo warzywa na ciepło
(brokuły, fasolka szparagowa) na przykład posypane żółtym serem. No a na
śniadanie tłuszczowe jajecznica na maśle/chudym boczku z warzywami albo po
prostu różnego rodzaju sery + warzywa (pomidory, ogóry, rzodkiewki, sałatę).
Możliwości jest sporo, a sezon na dobre warzywka się zaczyna :-)
Ja (przyznaję się) zrobiłam sobie przerwę w MM, ale od jutra ruszam znowu -
na szczęście przerwa nie spowodowała wzrosu wagi, a jedynie zastopowała
chudnięcie. A lato za pasem!
Małgorzatka

5. Data: 2004-06-01 08:27:49

Od: "Ola W." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
surowe
> - smazone pieczarki, odrobina mozarelli, por, salata
> - losos z grila albo z patelni, salatka z warzyw

Wielkie dzięki!

Wystarczy tyyyylkooo chcieeec;)
zywienie
Niech mnie ktos...