MM - przepis na sos do spaghetti poszukiwany

11. Data: 2002-12-31 07:32:09

Temat: Re: MM - przepis na sos do spaghetti poszukiwany
Od: "Martka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale przeciez tunczyk i drob to bialko i z makaronem nie bardzo...
generalnie wydaje mi sie, ze montignacowo makaron , to bedzie w sosie
warzywnym - czyli same wegle.
ja robie sos nastepujaco: podsmazam na malej ilosci oliwy z oliwek cebule, w
zasadzie do zeszklenia, do tego wlewam kartonik przecieru/ soku pomidorowego
pummaro, dodaje sol i mase ziol (najwiecej oregano i tymianku) - i juz.
niestety jemy to bez sera zoltego na wierzchu.

pzdr.
martka

12. Data: 2002-12-31 07:37:36

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pummaro, dodaje sol i mase ziol (najwiecej oregano i tymianku) - i juz.
> niestety jemy to bez sera zoltego na wierzchu.

Hmmm, chyba Ci się diety pomyliły ;-)
Monti zabrania łączyć tłuszcz z węglowodanami o IG wyższym niż 35, a makaron
ma IG zdecydowanie wyższe niż 35.
Natomiast nie zabrania łączenia węglowodanów z białkami. Dlatego makaron z
mięsem (bez tłuszczu) jest jak najbardziej OK. Natomiast właśnie Twoja
wersja z cebulą przysmażaną na tłuszczu według Montignaca jest nie do
przyjęcia. No i całe szczęście, że bez sera, bo w serze też jest tłuszcz,
więc z makaronem łączyć go nie należy :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Prawda działa jak gorzkie wino: jest przykra w smaku,
lecz dobrze wpływa na trawienie

13. Data: 2002-12-31 08:15:53

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monti zabrania łączyć tłuszcz z węglowodanami o IG wyższym niż 35, a makaron
> ma IG zdecydowanie wyższe niż 35.

niektore maja ponizej 35...

Pozdrawiam,
Vipi

14. Data: 2002-12-31 08:21:27

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Natomiast nie zabrania łączenia węglowodanów z białkami. Dlatego makaron z
> mięsem (bez tłuszczu) jest jak najbardziej OK.

A skad pewnosc,ze w miesie nie ma tluszczu?W kazdym miesie jest,chyba,ze
mogyfikowanym genetycznie nie;-))).Takie polaczenie,o jakim piszesz
,dozwolone jest w fazie 2.
Pozostaje wiec makaron z sosem warzywnym,pomidorowym lub
pieczarkowym.Tunczyk do tego tez pasuje.Bo tunczyk to ryba a ryby a
wlasciwie tluszcz pochodzacy z ryb mozna laczyc z weglowodanami.
Ale narobilyscie smaku na ten makaron.Chyba dzis na obiad bedzie.Choc
wczoraj robilam golabki....Hafsa

15. Data: 2002-12-31 09:00:35

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> [...]
> wlasciwie tluszcz pochodzacy z ryb mozna laczyc z weglowodanami.
> Ale narobilyscie smaku na ten makaron.Chyba dzis na obiad bedzie.Choc

prosze o przepis na te wczorajsze gołąbki - kurcze mam ślinotok :)

16. Data: 2002-12-31 09:41:50

Temat: Re: MM - przepis na golabki
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deFER" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> prosze o przepis na te wczorajsze gołąbki - kurcze mam ślinotok :)

Prosze bardzo:
1 duza wloska kapusta,
1 kg pieczarek,
80 dkg mielonego miesa/drobiowe,cielece/ja mialam cielece
1 wielka cebula
przyprawy:sol,pieprz,jarzynka
Pieczarki drobno pokroic lub na chwilke potraktowac malakserem,lub potrzec
na grubych oczkach tarki
Podsamzyc cebule na lyzce oliwy z oliwek,dodac pieczarki,dusic,poki nie
wyparuje woda,doac w miedzyczasie przyprawy,sol,pieprz i swoje ulubione,ja
lubie kminek indyjski
Wystudzic,dac surowe mielone mieso,wymieszac ewentualnie doprawic.
Takim farszem nadziewac sparzone liscie kapusty,zawijac.na dno garnka ulozyc
niewykorzystane liscie,ulozyc golabki,zalac bulionem i gotowac na malym
ogniu,ok.45 min.Do golabkow sporzadzilam sos pieczrkowy.Na odrobince oliwy
podsamzylam cebulke i dalam zmiksowane pieczarki,sol i pieprz.Smakowaly
znakomicie.Pozdrawiam i zycze smacznego Hafsa

jadlospis dla sportowcow
potrzebuje; przepisów!
MM-waga po swietach
MM - pytanie ignorantki